Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@13:25:57 GMT

تمجید علی پروین از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۱۸۱

تمجید علی پروین از استقلال

ایران اکونومیست- علی پروین می‌گوید احتمالاً هر ۴ تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود خواهند کرد.

علی پروین در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات گفت: به نظرم این تیم در آب و هوای هند که بازی کردن، سخت بود خیلی خوب بازی کرد و به سه امتیاز رسید.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس درباره بازی با الریان قطر افزود: بازیکنان تیم در رطوبت بالای هفتاد درصد خوب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی هم به این موضوع اشاره کرد. آب و هوای آن منطقه جوری بود که پرسپولیس در ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پایانی کم آوردند. بازی اول در چنین تورنمنت‌هایی همیشه سخت است. از سوی دیگر برگزاری چنین بازی‌هایی واقعاً سخت بود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره عملکرد سایر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا تاکید کرد: استقلال خیلی عالی بود. فولاد و تراکتور هم خیلی خوب بودند. امیدوارم چهار تیم ایرانی به راحتی از گروه‌های خود صعود کنند و من فکر می‌کنم راحت بالا می‌آیند. مرحله بعد سخت می‌شود که امیدوارم با توکل بر خدا در آنجا هم پیروز می‌شویم.

 

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران