Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روح و هادیان گرگ دو انیمیشن «روح» و «هادیان گرگ» در جوایز آنی موفق عمل کردند و هر کدام چندین جایزه به خود اختصاص دادند.
به گزارش آریا، انیمیشن «روح» پیکسار و «هادیان گرگ» اپل، در بخش‌های مختلف چهل و هشتمین دوره جوایز انیمیشن آنی موفق بودند و چندین جایزه کسب کردند. این جوایز در یک رویداد مجازی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«روح» هفت جایزه از جمله بهترین انیمیشن و «هادیان گرگ» 5 جایزه از جمله بهترین انیمیشن مستقل را دریافت کرد. علاوه بر این، تام مور و راس استوارت، سازندگان «هادیان روح» جایزه بخش بهترین کارگردانی را دریافت کردند.
ضمناً این انیمیشن جایزه بهترین طراحی صحنه را هم گرفت. «هادیان گرگ» جایزه بهترین طراحی شخصیت و صداپیشگی را هم گرفت که به اوا وایتیکر برای نقش میب داده شد.
پیت داکتر، کارگردان «روح» در کنار کمپ پاورز و مایک جونز جایزه بخش نویسندگی این رویداد را دریافت کردند. «روح» جوایز دیگری مثل تدوین، کاراکتر انیمیشنی، استوری بوردینگ و همینطور موسیقی را هم دریافت کرد که به ترنت رزنور نامزد اسکار داده شد.
نامزد‌های اسکار بهترین انیمیشن امسال «روح»، «هادیان گرگ»، «به پیش»، «روی ماه» و «شان گوسفنده: فارماگدون» هستند. با توجه به برگزاری جوایز آنی، باید منتظر بود و دید که جایزه بهترین انیمیشن اسکار به «روح» می‌رسد یا «هادیان گرگ». «روح» برای بخش موسیقی اسکار هم نامزد شده است.
سال گذشته، انیمیشن «کلاوس» در جوایز آنی موفق بود، اما اسکار بهترین انیمیشن به «داستان اسباب بازی 4» رسید؛ اما دوره قبل از آن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» هر دو جایزه را دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جوایز آنی روح بهترین انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند