Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@11:54:59 GMT

تمجید نوازنده بوشهری از شادی گل قایدی+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۴۸۳

تمجید نوازنده بوشهری از شادی گل قایدی+ تصویر

نوازنده سرشناس بوشهری از مهدی قایدی تعریف کرد.

مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال بعد از آنکه دروازه الاهلی عربستان را باز کرد، شادی گل جالبی را به نمایش گذاشت. او با دستانش ادای زدن یک ساز اصیل جنوبی را در آورد؛  شادی او بسیار مورد توجه بوشهری ها قرار گرفت.

نی انبان ساز معروف جنوبی ها است که قایدی سعی کرد شادی خود را با زدن این ساز انجام بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شادی گل بسیار سر و صدا کرده و حالا یکی از نوازندگان مشهور بوشهری به تمجید از مهاجم استقلال پرداخته است.

محسن شریفیان نوازنده بوشهری در اینستاگرامش نوشت: «دم مهدی قایدی گرم برای این شادی پس از گل بامفهوم و شادی‌بخشش که برای من خیلی ارزش داشت!»

این نوازنده در بخش دیگری از پست اینستاگرامی خود آورده است: «ساز و موسیقی، نماد شادمانی و سرور است و شادی و سرور جایش دل‌های مردم است.»/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام

به گزارش ورزش سه، سردار آزمون ستاره تیم ملی و باشگاه رم در لایو زنده ورزش سه حضور پیدا کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد و در جریان صحبت‌هایش اشاراتی هم به شرایط باشگاه استقلال داشت و از جواد نکونام تمجید کرد.

سردار درباره صحبت‌هایی که اوایل فصل درباره استقلال داشت گفت: زمانی که من به برنامه فوتبال برتر رفتم در مورد شرایط استقلال صحبت کردم، آنها هیچ بازیکنی نداشتند اما داخل تیم آنها را نگاه می‌کردم دیسیپلین خاصی وجود داشت و مربی در اختیار داشتند که کاپیتان من بود و می‌دانستم با او موفق خواهند شد.

او درباره دیدار با ذوب آهن گفت: نیمه دوم بازی را تماشا کردم، توپ کاملا دست استقلال بود و موقعیت های خوبی هم ذوب آهن داشت اما استقلال خوب کار کرد، جنگید و پیروز شد.

سردار درباره شانس قهرمانی گفت: هرکدام از تیم‌های استقلال، پرسپولیس شانس قهرمانی خواهند داشت و هرکدام شایسته‌تر باشد قهرمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • تعریف و تمجید سردار آزمون از استقلال و نکونام
  • کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود