Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@02:19:15 GMT

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۴۹۰

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز ارتش

خبرگزاری آریا - هشت سال در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد جنگیدید، هشت سال با کمترین امکانات از میهن دفاع کردید، هشت سال بر نامهربانی نادانان و خنجر خائنان صبر کردید، هشت سال با توشه دعای یک ملت برابر متجاوز ایستادید، هشت سال خون و جان و پیشکسوت و جوان دادید و خلاصه هشت سال هرچه داشتید به میدان آوردید تا تاریخ این خاک پرگهر بر وطن‌دوستی و دشمن‌شناسی‌تان شهادت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نام درهم‌شکننده سرکشان
هشت سال در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد جنگیدید، هشت سال با کمترین امکانات از میهن دفاع کردید، هشت سال بر نامهربانی نادانان و خنجر خائنان صبر کردید، هشت سال با توشه دعای یک ملت برابر متجاوز ایستادید، هشت سال خون و جان و پیشکسوت و جوان دادید و خلاصه هشت سال هرچه داشتید به میدان آوردید تا تاریخ این خاک پرگهر بر وطن‌دوستی و دشمن‌شناسی‌تان شهادت دهد.
یادمان هست که صداقت و پاکی درون شما را مردم بیداردل ایران از همان زمان که نوای شیرین «ارتش تو یار ما باش» سر می‌دادند دریافته بودند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که پیرطریقتمان، امام خمینی کبیر(ره)، در کشاکش روزهایی که منافقان و کم‌خردان بر دهل انحلال ارتش می‌کوبیدند جانانه به میدان آمد و پشتیبان این سرمایه بزرگ کشور شد ... و سرانجام با اعلام 29 فروردین به نام روز ارتش، حضرت روح‌اله مدال افتخار دیگری به قامت رعنای ارتشیان جان‌برکف هدیه داد. این روز نشانه‌ای است از پیوند مستحکم ارتش با ولایت، ارتشی ولایت‌مدار که جان خود را فدای ملت می‌کند و نیز نمادی است از ارج و قرب آن نزد مردم قدرشناس.
در نخستین روزهای رمضان کریم، از سویدای دل بر ولایتمداری و ایثارگری شما ارتشیان دلاور شهادت می‌دهم و صمیمانه این روز فرخنده را به همه شما عزیزان تبریک می‌گویم. افتخار من و همکارانم در بیمه کوثر آن است که می‌توانیم با ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان ارادت قلبی خویش را نشان دهیم و در حد بضاعت، از زحمات و جانفشانی همیشگی شما شیرمردان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کنیم.
مانا و سربلند باشید
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079754 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر