Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از الریان داریم و بچه‌های ما آماده بازی هستند.

خبرگزاری میزان - ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با رادیو ورزش، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل الوحده امارات و در آستانه دیدار با الریان قطر اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان خوب، با انگیزه و حرفه‌ای ما در شرایط بسیار خوبی هستند و توانسته اند بر این وضعیت سختی که به ویژه از لحاظ آب و هوایی در گوا وجود دارد غلبه کرده و خودشان را مهیا بازی با الریان کنند تا امشب هم دل ملت ایران شاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره رطوبت و دمای بالای هوای شهر گوا گفت: شرایط آب و هوایی شهر گوا بسیار سخت است. در زمان بازی درجه حرارت هوا بین ۳۰ تا ۳۱ درجه است و از همه مهم‌تر بحث رطوبت هوا را پیش رو داریم که در بازی قبلی ما حدود ۸۳ درجه بود. این امر کار را برای بازیکنان ما بسیار سخت کرده بود. تیم ما مقابل الوحده امارات، الریان قطر و گوا هند بازی دارد که با این وضعیت آب و هوایی آشنا هستند و همین موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی حرفه‌ای ما توانسته‌اند خود را با این شرایط تطبیق بدهند و امیدوارم مثل دیدار قبلی مقابل الریان هم بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام بدهند.

شکوری درباره شناخت پرسپولیس از الریان قطر توضیح داد: کادرفنی پرسپولیس چندین جلسه آنالیز و بررسی نقاط ضعف و قوت الریان را برگزار کرده و این مسائل به خوبی شناسایی و درباره آن‌ها با بازیکنان صحبت شده است. شناخت خوبی از این تیم داریم و بچه‌های ما آماده بازی هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم عزیزمان و به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس امشب هم دعاگوی بازیکنان ما باشند و انرژی مثبت را برای آن‌ها ارسال کنند، زیرا در زمین با تمام توان‌شان برای شادی این هواداران می‌جنگند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نفرات مصدوم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم ما مصدومی ندارد. بازی‌ها هر سه روز یک بار برگزار می‌شود و ریکاوری بازیکنان بسیار سخت است؛ اما سعی دارند با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی کادرفنی خود را آماده نگه دارند تا در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار مقابل الریان/ تغییر در میانه میدان گزینه محتمل گل‌محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ابراهیم شکوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ابراهیم شکوری آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان