Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@02:02:20 GMT

مشاور آقای مدیرعامل، سرمربی موقت سایپا شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۷۵۵

مشاور آقای مدیرعامل، سرمربی موقت سایپا شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ باتوجه به کسب نتایج ضعیف خودروسازان در لیگ بیستم با هدایت ابراهیم صادقی، سرانجام روز بیست و سوم فروردین، کاپیتان وفادار اسبق سایپایی‌ها از سمت خود استعفا داد.

۱۷ سال بازی و ۵۰ هفته مربیگری

بدون شک ابراهیم صادقی یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، مرد محجوب نارنجی‌پوش، از سال ۱۳۷۹ به عضویت سایپا درآمد و با ۱۷ سال حضور مداوم در این تیم، به عنوان اسطوره این باشگاه شناخته می‌شود، صادقی در سال ۱۳۹۶ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و دو سال بعد به عنوان سرمربی به این تیم برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عمر مربیگری صادقی در سایپا، شباهتی به دوران بازی‌اش نداشت و سرانجام پس از ۵۰ هفته هدایت سایپا در لیگ‌برتر ابراهیم صادقی از این تیم جدا شد.

نشد که نشد!

فصل اول حضور ابراهیم صادقی در سایپا، فصل دشواری شد، سایپایی‌ها با اعتماد به جوانان و استفاده از بازیکنان آکادمی باشگاه پای به لیگ نوزدهم نهادند، اما نتایج صادقی به سایپا به حدی بود که تا روز آخر، خودروسازان از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر بودند.

سایپا در لیگ نوزدهم با کسب ۲۹ امتیاز از ۳۰ مسابقه، پنج برد، چهارده تساوی و یازده شکست از سقوط به لیگ آزادگان گریخت و در رده چهاردهم قرار گرفت. اما در لیگ بیستم، عملکر سایپا در نقل و انتقالات متفاوت بود، نارنجی‌پوشان با خرید چند بازیکن باتجربه با ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام وارد لیگ بیستم شدند، اما بازهم اوضاع خوب پیش نرفت.

نتایج سایپا به حدی ضعیف بود که این تیم در بیست هفته تنها موفق به کسب سه پیروزی شد و نه تساوی و هشت شکست، با هجده امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. این نتایج سرانجام راه ابراهیم صادقی را از سایپا جدا کرد، راهی که در ابتدا برای یک برنامه چندین ساله بود، اما خطر سقوط مدیران این باشگاه را وادار به تغییر کرد.

از مهدی پاشا تا روانخواه و کمالوند

در شرایطی که جدایی صادقی از سایپا قطعی شد، مدیران سایپا مذاکره خود را با چند ده مربی (به گفته روبط عمومی باشگاه) آغاز کردند اما در نهایت از مهدی پاشازاده و امیدرضا روانخواه به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت نارنجی‌پوشان تهرانی یاد می‌شد، باوجود اینکه در چند روز اخیر از مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی چوکا تالش هم نامبرده شده است، شرایط نیمکت سایپایی‌ها عجیب و غریب به نظر می‌رسید.

خبری هم درخصوص مذاکره مدیرلن سایما با فراز کمالوند، مدیرفنی استقلال، آن هم شب بازی با الاهلی عربستان به گوش رسید که صحت و سقم آن در آینده مشخص خواهد شد.

مشاور آقای مدیر سرمربی موقت شد

اما در شرایطی که فوتبالدوستان منتظر معرفی سرمربی جدید سایپایی‌ها، آن هم از گزینه‌های مذکور بودند، محسن بیاتی‌نیا، مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی فوتبال سایپا با حفظ سمت به عنوان سرمربی موقت نارنجی‌پوشان انتخاب شد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید آینده نیمکت سایپا چه خواهد شد، آیا بیاتی‌نیا روی نیمکت نارنجی‌پوشان ماندنی خواهد شد و از سرمربی موقت، هدایت دائمی سایپا را برعهده خواهد گرفت، یا مدیران

سایپا فرد دیگری را برای هدایت تیم چهاردهم جدولی درنظر خواهند داشت.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1093342 برچسب‌ها محسن بیاتی نیا سایپا ابراهیم صادقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محسن بیاتی نیا سایپا ابراهیم صادقی ابراهیم صادقی نارنجی پوشان سرمربی موقت سایپایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: سایت بی‌بی‌سی فارسی با انتشار گفت‌وگوی اختصاصی خود با محمد صادقی، خبر از فرار او از ایران داد و اعلام کرد که صادقی هم اکنون در پاریس به سر می‌برد.

محمد صادقی تابستان سال گذشته به دلیل برخی موارد اتهامی و ادای توضیحات در ارتباط با حمایتش از جریان آشوب در کشور بازداشت شد و در نهایت آذر ماه سال گذشته رسانه‌ها خبر دادند که او به اتهام «اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال زندان محکوم شده است.

صادقی پیش‌تر با پوشش و آرایش‌ زنانه، تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود.

کد خبر 847106 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تلویزیون بی بی سی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد