Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای سودجویان سیمان هم خط و نشان کشید و گفت: کسانی که سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد را از استان خارج کنند با شدیدترین برخوردها از طرف دستگاه قضایی رو به رو می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حشمت‌الله  صمیمی‌دوست در نشست ستاد تنظیم بازار که در اداره‌کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ضمن خسته‌نباشید به مجموعه تعزیرات حکومتی اظهار داشت: بنا داریم از بقیه سازمان‌ها بازدیدی داشته باشیم و به مجموعه ستاد تنظیم بازار خسته نباشید و خدا قوت عرض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه برای تنظیم بازار همه دستگاه‌ها کمک کردند، گفت: حتی در این ایام سخت از تیپ ۴۸ کمک گرفتیم، آنها کامیون و سردخانه برای حمل مرغ در اختیار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار در همه روزها حتی ایام تعطیل برگزار می‌شود، افزود: اگر امروز مرغ در سطح بازار به نحو مطلوب عرضه شده نتیجه همین جلسات است.

این مسئول با اشاره به مشکل ایجاد شده در تامین مرغ و سیمان مورد نیاز مردم گفت: مصوب کردیم مرغ با قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مردم برسد،  موظف به رصد از  مرغداری تا کشتارگاه و از آنجا تا توزیع میان عوامل و خرده فروشان هستیم.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه با  کسری مرغ رو به رو هستیم، گفت: ۷۰ درصد مرغ مورد نیاز در استان و ۳۰ درصد خارج استان تامین می‌شود  که ۳۰ درصد مورد نیاز را از استان‌های همجوار خصوصا استان فارس تامین خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود در خصوص کمبود سیمان در بازار استان گفت: جلسه‌ای در کارخانه سیمان برگزار و مقرر کردیم بازرس سازمان صمت در کارخانه‌های سیمان یاسوج مستقر شوند، ضمن اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده  ۱۰۰ درصد سیمان پروژه‌های عمرانی، پتروشیمی و صنایع سیمان‌ تامین می شود حتی سیمان مورد نیاز مردم سی‌سخت را تامین می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم زلزله‌زده نگران سیمان نباشند، گفت: کارخانه سیمان مارگون قول داده ۱۰۰ درصد نیاز سیمان سی‌سختی‌ها را تامین کنند، ضمن اینکه در سطح توزیع و خرده‌فروشی‌ها مشکلات در حال مرتفع شدن است.

وی برای سودجویان سیمان هم خط و نشان کشید و افزود: کسانی که سهم سیمان کهگیلویه و بویراحمد را از استان خارج کنند با شدیدترین برخوردها از طرف دستگاه قضایی رو به رو  می‌شوند،  سیمان سهمیه‌بندی شده و سهم هر استان لحاظ شده، ممنوعیتی برای استان‌ها در نظر گرفته نشده است.

صمیمی‌دوست با اشاره مجدد به برخورد قاطع و جدی با کسانی که سهمیه سیمان استان را خارج کنند گفت: کامیون‌ها نمی‌توانند سیمان خارج کنند و مشاهده شده وانت بارها این کار را انجام داده‌اند که پرونده تخلفات آنها در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار  نظارت‌ها را تشدید خواهد کرد و با کسانی که در نظام تولید و توزیع محصولات اخلال ایجاد کنند برخورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد ستاد تنظیم بازار خارج کنند مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان