Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد نادری فر,سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: به منظور حمایت از مشاغل و کسب و کار‌های تعطیل شده ناشی از همه گیری ویروس کرونا، مهلت پرداخت بدهی بدهکاران به شبکه بانکی تا ۶ ماه دیگر تمدید شد.

او در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: با توجه به استمرار شرایط ناشی از کرونا و تعطیلی کسب و کارها، مهلت زمانی مندرج در بند هفتم مصوبه جلسه ۴۷ ستاد ملی مدیریت کرونا در نیمه آذر سال گذشته، در زمینه قانون «تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور» به مدت ۶ ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان بیان کرد: یکی از درخواست‌های علوم پزشکی کاهش آمار کارکنان بانک‌ها برای پیشگیری از ابتلای کارمندان شبکه بانکی به کرونا بود که در این باره نشست تخصصی با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان برگزار شد.

مهرداد نادری فر ادامه داد: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان معتقد بود که در صورت افزایش شمار کارمندان، میزان افراد در صف انتظار برای دریافت خدمات بانکی و مدت زمان حضور مراجعان در بانک‌ها افزایش می‌یابد.

او همچنین از فشار به کارکنان اداری و خدماتی برای حضور تمامی آن‌ها در مدرسه خبر داد و گفت: این در حالیست که یک سوم کارمندان باید در شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی در محل کار حضور یابند همچنین در حال حاضر دانش آموزی در مدارس وجود ندارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و انتظار مومنان روزه دار برای اعلام شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با مراسم مذهبی، نکات حائز اهمیتی از سوی قرارگاه عملیاتی مبارزه کرونا به ستاد‌های استانی ابلاغ شده که امید می‌رود دست اندرکاران نماز‌های جمعه و جماعات، مدیران هیات‌های مذهبی، وعاظ، ذاکران اهل بیت، هیات امنای مساجد و مردم همانند سال گذشته همراهی لازم را داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد: هر چند در شهر‌های زرد و آبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برپایی نماز و برگزاری مراسم احیا بلامانع است، اما با توجه به شیوع ویروس موتاسیون یافته، کمتر نقطه‌ای حائز شرایط رنگی یاد شده است.

او اضافه کرد: بنابراین می‌طلبد با تدوین شیوه نامه‌ای برای برگزاری نماز‌های روزانه ماه مبارک (یک وعده آن هم به مدت نیم ساعت) با حداقل نفرات در فضای باز با رعایت حداکثر فاصله و ماسک و جانماز و سجاده اختصاصی در همه شهر‌ها اجازه داده شود و در سایر شهر‌های دارای شرایط اضطراری و مشمول محدودیت رفت و آمد برگزاری این مراسم‌ها ممنوع است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان گفت: نباید در این خصوص بر خلاف مصوبات قرارگاه و ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار نظر و عمل کرد چرا که اعمال نظر شخصی، دوصدایی و عملکرد سلیقه‌ای در این باره قابل قبول نیست.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا شبکه بانکی بدهکاران بانکی ستاد مقابله با کرونا استان همدان شبکه بانکی بانک ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید عباس دهقان گفت: با توجه به برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه‌های آزاد هنری سراسر کشور، مهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.
به گفته وی، این رویداد مهم هنری که برای نخستین بار برگزار می‌شود مختص همه آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در سرتاسر کشور می‌باشد که در رشته‌های هنری به رقابت می‌پردازند و مانند تمامی المپیاد‌ها نفرات برتر در سطح ملی جام و مدال قهرمانی هنر را به دست خواهند آورد.
 وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت المپیاد ملی آموزش هنر پس از ثبت نام، با توجه به موارد تشریحی در فراخوان المپیاد و با توجه به رشته‌های هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی داوری و انتخاب خواهند شد و در نهایت منتخبین استانی با نظر و رای داوران در سطح ملی انتخاب و قهرمان المپیاد در هر رشته معرفی خواهد شد.
دهقان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این المپیاد شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان مشغول به تحصیل در هنرستان‌های هنر‌های زیبای و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری، همچنین تشویق و توسعه کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی است.
معاون هنری و سینمایی استان در پایان تاکید کرد: تیم‌های شرکت کننده در این رویداد بایستی شرایط عمومی که در فراخوان سامانه المپیاد درج شده را به طور کامل رعایت کنند و همچنین ضوابط تخصصی رشته ها‌ی هنری که در آن شرکت می‌کنند را نیز داشته باشند. برای اطلاع کامل از این شرایط علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://olympiart.ir/academy/ وارد سامانه المپیاد هنر شده و اطلاعات کامل را دریافت و با هماهنگی مدیران آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها نسبت به ثبت نام تیم‌ها اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد