Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، امروز در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی از فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تبریک روز ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و لشکر ۸۴ پیاده لرستان در دوران دفاع مقدس و خیر مقدم به نمایندگان یگان‌های آجا در استان لرستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه نور و ماه مهمانی خداست، خداوند می‌خواهد این سفره معنوی را بگستراند و بندگانش به رشد معنوی برسند و خداوند به ما توفیق بدهد بهره کافی را از این ماه ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ارتش ایران و بدنه ارتش جوانان مسلمان و انقلابی هستند، علی ر غم اینکه دشمنان مأموریت داشتند که ارتش را برای اهداف و حکومت شاهنشاهی حفظ کنند اما موفق نشدند و ارتش در همان روزهای اول به ملت پیوست و بیعت همافران نیروی هوایی در روز ۱۹ بهمن ۵۷ بیانگر این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باز دشمن ساکت ننشست و با کودتاهای طراحی شده قصد داشت که ملت ایران و ارتش مردمی آن را به چالش بکشاند اما حمایت‌های امام راحل از ارتش مانع از این دسیسه‌ها شد و ارتش بدنه و اقتدار خود را حفظ کرد و خوشبختانه در کنار مردم به خوبی نقش خود را انجام داد.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: بنده در مناطق عملیاتی با افتخار در خدمت ارتشیان بوده ام در مناطق جنوب در یگان‌ها و لشکرهای ۹۲ و ۲۱ ارتش با تمام وجود حس کردم که ایمان و اعتقاد ارتشیان ذاتی است.

وی گفت: وقتی آمریکا ارتش را در خدمت خود ندید شعار انحلال ارتش را دادند و این نشان پیوستن ارتش به ملت بود؛ امام دور اندیش ایستادگی کرد و در ۲۸ فروردین پیامی صادر کرد که ملت و ارتش برادرند و باید حرمت ارتش نگهداشته شود و ارتش باید تمام مجاهدت خودش را برای حفظ ملت و مرزهای کشور بکار بگیرد که این نشان از ملتزم بودن ارتش ملت در برابر دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ما در ارتش نیروهای زیادی چون شهید فکوری، بابایی، صیاد شیرازی و در لشکر ۸۴ شهدایی را دیدیم که هر کدام به تنهایی می‌توانند الگویی شایسته برای جوانان ما باشند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: ارتش ما در شمال و شمال غرب و جنوب و تمامی مرزها برای دفاع از مرزهای کشور حضور داشته و دارد و خوشبختانه در این رشادت‌ها لشکر ۸۴ نیز همواره پیشرو بوده است و هم اکنون هم الحمدالله لشکر ۸۴ با پیشینه درخشان هم چنان پیشتاز و آماده به کار است.

کد خبر 5191345

منبع: مهر

کلیدواژه: روز ارتش نماینده ولی فقیه در لرستان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا شهرستان کرج نماینده ولی فقیه در لرستان لشکر ۸۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه