Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:35:32 GMT

معرفی محصولات ساروج پارس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۹۹۷

معرفی محصولات ساروج پارس

شرکت تولیدی ساروج پارس ۳ محصول چسب بتن آب بندی ( BT۷ ) ، چسب آنتیک ( A۱ ) و چسب کاشی ( SP۴ ) یا چسب سرامیک را با شعار تخریب هرگز تولید نموده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت تولیدی ساروج پارس، در این متن به معرفی تولیدات این شرکت می پردازیم. ما در ایران رنگ مفتخریم که فروش محصولات ساروج پارس را با قیمت رقابتی به اقصی نقاط کشور فراهم نموده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- ساروج پارس چسب بتن آب بندی BT۷ :

ویژگی ها :

افزایش انعظاف پذیری بتن

استفاده به عنوان پرایمر ( برای چسب های کاشی و آنتیک )

ضد آب گننده ملات سیمانی

ضد آب کننده ی چسب های خمیری، پودر کاشی و چسب آنتیک

اتصال بتن جدید به بتن قدیم

افزایش دوام، سختی ومقاومت سایشی

جلوگیری از ترک خوردن و طبله شدن

مقاومت آبی و حرارتی بسیار بالا

طریقه مصرف : جهت مصرف چسب بتن آب بندی BT۷ ساروج پارس کافیست چسب را به نسبت ۱ به ۱ رقیق نمایید. ۱ کیلوگرم از چسب بتن B۱۷ ساروج پارس برای پوشاندن ۱۰ تا ۱۲ متر مربع سطوح کافی است. این مواد باید به دور از رطوبت انجام شود.

شرایط نگهداری : هرگز نباید چسب بتن آب بندی در معرض هوای سرد ( کمتر از ۵ درجه سانتیگراد ) نگهداری شود و در صورت یخ زدگی از مصرف آن جدا پرهیز شود. این مواد را به دور از تابش خورشید و در ظرف اصلی تا یک سال می توان نگهداری کرد.

۲- ساروج پارس چسب آنتیک A۱ :

ویژگی ها:

وجود افزودنی های شیمیایی در این محصول باعث شده که پس از سخت شدن کماکان دارای انعطاف باشد و در اثر انبساط و انقباض ساختمان از شکستن یا ترک خوردگی سنگ آنتیک و آجر جلوگیری می نماید و دارای قابلیت اتصال و دوام بالا می باشد.

طریقه مصرف : سطح زیر کار بایستی خشک، تمیز، بدون چربی و عاری از هرگونه آلاینده و پوشش های رنگی یا کاغذی باشد. بوسیله کاردک شانه دار چسب را به وسعت حداکثر ۱ الی ۲ متر مربع به ضخامت ۳ الی ۴ میلیمتر روی سطح مورد نظر اجرا نموده و در مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه سنگ آنتیک را روی چسب نصب نمایید.

در صورت نصب سنگ آنتیک پس از ۲۴ الی ۴۸ ساعت می توان  بندکشی کرد.از افزودن هرگونه مواد اضافی به چسب جدا خودداری کنید .

درصورت نصب سنگ آنتیک روی سطوح گچی پیشنهاد می شود یک لایه پرایمر ( محلول رقیق شده چسب بتن BT۷ با آب ) روی سطح اجرا شود.

شرایط نگهداری: برای جلوگیری از یخ زدن و تابش آفتاب تابستان در محل سرپوشیده در دمای  ۵ الی ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

۳-ساروج پارس چسب کاشی SP۴ :

ویژگی ها:

چسب های کاشی خمیری SP۴ به دلیل بالاتر بودن پایه شیمیایی در فرایند تولیدشان خاصیت چسبندگی بیشتری دارند و از مقاومت بالاتری نیز برخوردار هستند. از این چسب ها بر روی انواع سطوح سنگی، کاشی، سیمانی، گچی و موزاییک می توان استفاده کرد و به دلیل آماده مصرف بودن آنها فرآیند چسباندن کاشی و سرامیک سریع و راحت تر پیش می رود. چسب های خمیری در واقع نوع قویتری از چسب های پودری محلول در آب هستند و به دلیل خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالای آنها معمولا برای سطوح عمودی سرویس های بهداشتی و سطوح بیرونی ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند.

طریقه مصرف : سطح زیر کار بایستی خشک، تمیز، بدون چربی، گرد و غبار و رنگ های روغنی باشد و رطوبت باشد. بوسیله کاردک شانه دار سطحی به وسعت  ۱ متر مربع و به ضخامت ۳ الی ۴ میلیمتر را چسب زده و در مدت حداکثر ۱۰ دقیقه کاشی را روی چسب نصب کرده و با ضربه ای آن را محکم کنید.

زمان خشک شدن ۲۰ الی ۲۵ دقیقه می باشد.

چسب sp۴ به هیچ افزودنی دیگری احتیاج ندارد.

میزان مصرف برای هر متر مربع ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوگرم است.

مدت زمان لازم برای خشک شدن و اجازه عبور و مرور روی آن حداقل ۲۴ ساعت است.

شرایط نگهداری: چسب کاشی خمیری را نباید در معرض هوا قرارداد همچنین باید دور از تابش مستقیم نور خورشید در دمای ۵ الی ۳۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ ابزار رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ ماندگار، رنگ ساندورا، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، فرازپیشه، رنگ هادی ، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان ، آرکو، جلاسنج ، چسب آکواریوم، رنگ استخری ، بتونه کناف، خرید رنگ ترافیکی، رنگ پلی یورتان . . . فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ، خرید شاپان، چسب بتن آب بندی، چسب کاشی و حذف واسطه ها  در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تاسیس گردیده است که به یاری حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتریان گرامی باشیم.

این مجموعه با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام های موثری برداشته و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.iran-rang.ir مراجعه کنید یا با شماره ی ۰۲۱۲۸۴۲۳۰۴۷ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چسب بتن رنگ الوان پخش رنگ سنگ آنتیک چسب کاشی متر مربع چسب بتن آب بندی چسب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مدل‌های «سال LX-TU ۵-ELX-سال دوگانه سوز-اتوماتیک» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # پژو پارس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله