Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:58:15 GMT

کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۰۳۰

کانون قرآن و عترت شهرداری بندر بوشهر افتتاح شد

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این آیین گفت: بوشهر در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده و امید است افتتاح این کانون همراه با تدوین برنامه‌های منسجم، گامی مهم در راستای تبدیل این بندر به شهری مانوس با قرآن باشد.

مسعود غلامزاده فرد افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با افتتاح کانون قرآن و عترت (نورالمهدی)، اهدافی نظیر برنامه‌ریزی برای توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآن و عترت، حمایت، هدایت و نظارت بر امور و فعالیت‌های قرآن و عترت را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با  توجه به وضعیت قرمز کرونایی بوشهر فعالیت کانون یاد شده تا بهبود شرایط به صورت برگزاری برنامه‌ها به شکل مجازی خواهد بود.
غلامزاده فرد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور تجمع نکردن شهروندان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان نیز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر به‌صورت مجازی تدارک شده‌است.
وی با اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان گفت: ساخت کلیپ رمضان به روایت تصویر، مسابقه المان‌های قرآنی، تئاتر خیابانی شب‌های قدر به مدت سه شب، تبلیغات محیطی، پخش زنده مراسم‌های شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین علی (ع) از جمله برنامه‌های سازمان برای ماه رمضان است.

غلامزاده فرد افزود: مسابقه حفظ ۱۰ حدیث ویژه روزه اولی‌ها، مسابقه سوالات روزانه از هر جزء از قرآن کریم، مسابقه عکاسی از سفره افطاری ساده، مسابقه نقاشی با موضوع قصه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این سازمان برای ماه رمضان است.
در این مراسم، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به رسم یادبود یک نسخه قرآن کریم را به حاضران اهدا کرد.

برچسب‌ها بوشهر ماه رمضان شهرداری بوشهر قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ماه رمضان شهرداری بوشهر بوشهر ماه رمضان شهرداری بوشهر قرآن کریم اخبار کنکور ورزشی شهرداری بندر بوشهر سازمان فرهنگی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها