Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@23:47:42 GMT

آدیداس از 2022 تولید کننده البسه تیم ملی ایتالیا می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۱۳۹

پس از سال ها، دیگر لوگوی پوما را روی پیراهن تیم ملی ایتالیا نخواهیم دید

همکاری تیم ملی ایتالیا و برند تولید البسه آلمانی پوما، پس از سال ها به پایان می رسد و آدیداس، تولید کننده جدید البسه آتزوری خواهد بود.

به گزارش فوتی هدلاینز، مرجع معتبر مربوط به پیراهن تیم های ورزشی، همکاری تیم ملی ایتالیا با پوما در سال 2022 به پایان خواهد رسید و آدیداس، برند مشهور آلمانی، تولید کننده جدید البسه آتزوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوما از سال 2004 با تیم ملی ایتالیا همکاری می کند اما داستان پوما و ایتالیا پس از 18 سال به پایان خواهد رسید. همکاری ایتالیا و آدیداس در 2022 آغاز می شود و انتظار می رود در مسابقات جام جهانی 2022 قطر، آدیداس را روی پیراهن آتزوری ببینیم. آدیداس در دهه 70 میلادی طی سال های 1974 تا 1978 اسپانسر تیم ملی ایتالیا بود و در جام جهانی 1978، آدیداس البسه تیم ملی ایتالیا را تامین می کرد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند

کاسانو، خود را در انتهای لیست قرار داد.

آنتونیو کاسانو بر این باور است که فرانچسکو توتی و روبرتو باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند.

به نقل از رمانیوز؛ کاسانو گفت:

فوتبال ایتالیا بعد از خداحافظی توتی دیگر شماره ۱۰ واقعی معرفی نکرد. به نظرم او و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ تاریخ ایتالیا هستند. دل پیرو کمی پایین تر از آنها قرار می گیرد. من در آخر لیست هستم. با وجود استعداد شگفت انگیزی که داشتم، بازیگوش و نامنظم بودم. آخر هفته ها به همه چیز فکر می کردم به جز فوتبال بازی کردن.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • غافلگیری از ایتالیا؛ سردار آزمون از رم جدا می‌شود
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم