Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:25:10 GMT

زیدان: به عنوان سرمربی افتضاح نبوده‌ام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۲۶۷

زیدان: به عنوان سرمربی افتضاح نبوده‌ام

به گزارش ایرنا، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار برابر ختافه در لالیگا، در عین تواضع اضافه کرد که وی تصور نمی‌کند بهترین مربی دنیا است هرچند که در پنج سال اخیر عناوین زیادی را از آن خود کرده است.

زیدان در پاسخ به این پرسش که منتقدان موفقیت را به حساب شانس می گذارند، اظهار داشت: خوش شانسم؟ بله؛ خوش شانسم که در این باشگاه بزرگ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصور نمی‌کنم به عنوان یک مربی فاجعه بار باشم. البته بی‌شک بهترین هم نیستم. شاید همیشه کارها را به بهترین شکل انجام ندهید اما مهم‌ترین موضوع این است که عشق و اشتیاق داشته باشید. بعد از آن هم یا ممکن است خوب پیش برود یا بد.

سرمربی فرانسوی در ادامه تاکید کرد: مهم این است که در هر بازی ۱۰۰درصد خود را به نمایش بگذارید و من این کار را می‌کنم و بازیکنان این کار را خاص‌تر و ویژه‌تر انجام می‌دهند. اینجا حرف‌های زیادی می‌زنند اما تغییری در اصل ماجرا ایجاد نمی‌شود. دوست دارم با شما (رسانه‌ها) بیشتر از آنچه در جمع خودمان در مورد فوتبال حرف می‌زنیم، راجع به آن صحبت کنم اما به نظر به موضوعات دیگر علاقه بیشتری دارید. البته می‌دانم که شما هم فوتبال را دوست دارید.

زیدان در خصوص آینده خود نیز مورد پرس و جو قرار گرفت اما علاقه‌ای به پاسخ نداشت و روی دیدار برابر ختافه تمرکز کرد.

وی ادامه داد: به چیزی بیشتر از بازی فردا فکر نمی‌کنم. بازی به بازی پیش می‌رویم. شما می توانید از امروز چهار یا پنج سال دیگر هم قرارداد داشته باشید اما تا فردا بیشتر دوام نیاورید و برعکس این موضوع هم صادق است. هیچ‌کس هیچ چیز نمی‌داند؛ شما(رسانه‌ها) پیش‌تر گفتید که باید از دست زیدان خلاص شویم و می‌بینید که هنوز اینجا هستم. نمی دانم در سه ماه یا یک سال آتی چه اتفاقی می‌افتد؛ اینجا هستم و فردا یک بازی در پیش داریم. دیدارهای فشرده‌ای داشتیم اما از شرایط باخبر هستیم. فکر می‌کنم بازیکنان آماده هستند. دیدار فردا قدرت بدنی بالایی می طلبد چون حریف فیزیکی است. می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آوریم.

برچسب‌ها لالیگا رئال مادرید ایرنا زین الدین زیدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید ایرنا لالیگا رئال مادرید ایرنا زین الدین زیدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید

او از نظر آماری، دومین سرمربی برتر در تاریخ نیوکاسل است.

نیوکاسل با ادی هاو دوباره به تیمی قابل احترام و مستحکم در لیگ برتر تبدیل شده است. آنها در هفته ۳۶ لیگ برتر ۲۰۲۳/۲۴ مقابل برنلی به پیروزی ۴-۱ رسیدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

به نقل از اوپتا؛ ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید. او در این ۱۰۰ بازی موفق به کسب ۴۹ برد شده است. در تاریخ نیوکاسل در لیگ سطح اول انگلستان فقط کوین کیگان در ۱۰۰ بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی این تیم، رکورد بهتری دارد. (۵۵)

گفتنی است نیوکاسل که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود، به لطف نتایج درخشان خود در مقطع پایانی فصل احتمالا می تواند در فصل آینده لیگ اروپا به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید