Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، امروز (شنبه) در پیامی به بررسی نشست کمیسیون برجام در وین پرداخت .

مورا در پیامی توییتری نوشت: «پیشرفت در مذاکرات برجامی به آسانی به دست نیامده است. اکنون به کارهای جزئی بیشتری نیاز است. اما کلید موفقیت ما این است که همه طرف‌ها خواستار بازگشت آمریکا به برجام و پای‌بندی این کشور به توافق هسته‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نشست کمیسیون مشترک برجام ساعاتی پیش در وین اتریش برگزار شد. در این نشست مورا، نمایندگان ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، چین و روسیه حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این نشست درباره دورنمای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی همه طرف‌ها مذاکره کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توافق هسته ای توافق برجام اتحادیه اروپا کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه