Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:21:02 GMT

برخورد لازم با قانون شکنان پروژه بن -بروجن صورت بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۷۱۰

برخورد لازم با قانون شکنان پروژه بن -بروجن صورت بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات حادث شده در محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن، گفت: اگر با قانون‌شکنان برخود لازم صورت نگیرد، قطعا تبعات این اقدام بر عهده مسببان است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم بروجن در مجلس، حجت‌الاسلام و المسلمین امیرقلی جعفری ۲۸ فروردین‌ماه در واکنش به اتفاقات حادث شده در محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن و به آتش کشیده شدن خودرو پیمانکاران این پروژه، اظهار کرد: پروژه قانونی آبرسانی بن به بروجن برای چندین بار مورد تعرض عده‌ای عوامل خودسر و خرابکار قرار گرفته، این پروژه دارای تمام مجوزات قانونی است و با احداث آن از منابع داخلی آب شرب نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه دارای دو مصوبه از شورای امنیت کشور است، حال باید از وزیر نیرو سوال پرسید که چرا زمین آبگیر طبق مصوبات به چهارمحال و بختیاری تحویل داده نشده است، همچنین وزیر کشور پاسخ دهد باوجود دو مصوبه شورای امنیت چرا امنیت این پروژه تاکنون تامین نشده است؟

وی با بیان اینکه برای چندمین بار شاهد تخریب پروژه آبرسانی بن- بروجن هستیم، عنوان کرد: چرا عده‌ای به خود اجازه می‌دهند اموال عمومی و دولتی را تخریب کنند، وزارت نیرو و مسئولان کشوری نباید بگذارند عده‌ای قانون را زیر پا بگذارند و به بیت‌المال تعرض کنند.

جعفری تاکید کرد: اگر با قانون‌شکنان برخورد لازم صورت نگیرد، قطعا تبعات این اقدام بر عهده مسببان است، چرا باید در روز روشن شاهد توهین به مردم چهارمحال و بختیاری و تعرض به یک پروژه کاملا قانونی باشیم، جلوی این گستاخی‌ها باید گرفته شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسئولان استان اصفهان توانایی تامین امنیت محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن را ندارند، این موضوع را با صراحت به مردم چهارمحال و بختیاری اعلام کنند، همه باید پاسخگوی این اقدام باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری طرح بن بروجن چهارمحال و بختیاری پروژه آبرسانی بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال