Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@16:14:45 GMT

شکست زوریا در حضور صیادمنش و زاهدی / لیگ برتر اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۹۰۲

زوریا شکست خورد.

تیم زوریا لوهانسک در شب بازگشت دو بازیکن ایرانی‌اش در لیگ برتر اوکراین با شکست پُرگلی مواجه شد.

به گزارش طرفداری، امشب (شنبه) تیم زوریا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اوکراین میهمان ورسکلا بود و 4-2 شکست خورد. استپانیوک (8) و ولادیسلاو کولاخ (24، 33 و 49)برای ورسکلا گل زدند. دو گل زوریا لوهانسک توسط تیل (79- بازیکن حریف) و فاوروف (90) به ثمر رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله یار صیادمنش و شهاب زاهدی پس از غیبت در بازی گذشته امشب در ترکیب اصلی زوریا لوهانسک حضور داشتند. صیادمنش و زاهدی به ترتیب در دقایق 82 و 56 تعویض شدند.

تیم زوریا لوهانسک با اندوخته 38 امتیازی رتبه سوم جدول لیگ برتر اوکراین را در اختیار دارد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر اوکراین زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «کاوازاکی فرونتال» در هفته دوازدهم جِی لیگ ژاپن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که «آویسپا» تا دقیقه ۸۵ از حریف خود عقب بود، «کنو» توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

شهاب زاهدی مهاجم گلزن و ایرانی آویسپا از دقیقه ۷۰ و به جای «ولینگتون» وارد زمین شد اما نتوانست برخلاف دیدارهای گذشته گلزنی کند. و از سایت «sofascore» نمره ۱/‌‬ ۷ را کسب کرد.

با کسب این نتیجه آویسپا با ۱۶ و کاوازاکی با ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و پانزدهم قرار گرفتند.

کد خبر 6097957

دیگر خبرها

  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود