Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:31:33 GMT

اروپا توهین به پیامبر اسلام (ص) را ممنوع کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۰۵۳

اروپا توهین به پیامبر اسلام (ص) را ممنوع کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عمران خان نخست‌وزیر پاکستان از کشورهای اروپایی که اظهارنظرهای منفی در خصوص افسانه هولوکاست را ممنوع کرده‌اند خواست تا استانداردهای مشابهی در برابر کسانی که به پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان توهین می‌کنند را نیز اجرا کنند.

نخست‌وزیر پاکستان ضمن اینکه خواستار مجازات این افراد شد، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) جایگاه ویژه‌ای میان مسلمانان دارد و توهین و بی‌احترامی به ایشان برایمان قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه ۲۱ اکتبر سال گذشته طی سخنانی اعلام کرد که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) ادامه خواهد داد؛ موضوعی که با واکنش تند مسلمانان مواجه شد.

کشورهای مختلفی از جمله قطر، کویت، جزایر، سودان، فلسطین و … کالاهای فرانسوی را تحریم کردند.

کد خبر 5191417

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون توهین به پیامبر فرانسه ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران افغانستان رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین جو بایدن سوریه غنی سازی اورانیوم لبنان عربستان سعودی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تصاویر استقبال ویژه مسلمانان سریلانکا از رئیسی در مسجد تاریخی کالپیتی + ویدئو
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)