Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@23:13:37 GMT

مغازه ای در پاساژ مهستان تهران طعمه آتش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۴۲۰

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۰:۲۷ امشب این حادثه در خیابان کارگر نرسیده به میدان انقلاب اسلامی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات و خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: در انتهای طبقه همکف پاساژ مهستان که در زمینه چاپ بنر فعالیت دارند یک مغازه ۸۰ متری دچار آتش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مغازه به دو بخش عرضه محصولات و انبار تقسیم شده بود که آتش از قسمت انبار که مملو از بنر و پارچه بود آغاز و در حال سرایت به همه بخش های این مغازه بود.

به گفته وی، در قسمت پشت مغازه پارکینگ خودروها وجود داشت که آتش در حال سرایت به این پارکینگ بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی این پاساژ را فرا گرفته بود گفت: آتش نشانان بی درنگ وارد عملیات مهار شدند و پس از دقایقی موفق شدند این حریق را مهار کنند.

وی با بیان اینکه در این حادثه بفردی آسیب نرسید افزود: در حال حاضر آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پاساژ مهستان خیابان کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم
  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • جزئیاتی از پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • اعلام جزئیاتی درباره پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت