Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:16:03 GMT

شیمیدر در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۵۸۳

شیمیدر در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال ایستاد

تیم شیمیدر قم با پیروزی در دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال مقابل نفت، جایگاه سوم این فصل را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امشب (شنبه) ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد که در پایان، تیم شیمیدر قم موفق شد با پیروزی ۹۰ - ۸۵ مقابل نفت آبادان، جایگاه سوم این فصل از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم حماد سامری، نفت آبادان با ترکیب ابتدایی سعید داورپناه، آرن داودی، عدنان شاهوردی، حامد سهراب‌نژاد و سالار منجی بازی را آغاز کرد.

در سوی دیگر میدان نیز مصطفی هاشمی شیمیدر قم را با ترکیب ابتدایی ارسلان کاظمی، دیوگو، رولند، وحید حاجیان و امیرحسین آذری به زمین فرستاد.

در کوارتر نخست این بازی ابتدا شیمیدرها با توجه به اشتباهات بازیکنان نفت در حمله ۹ - ۲ پیش افتادند، اما با ادامه بازی این تیم نفت بود که نبض بازی را در اختیار گرفته و نتیجه را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشید. این کوارتر در حالی با نتیجه ۱۶ - ۱۶ به پایان رسید که ۱۲ امتیاز شیمیدر را تنها ارسلان کاظمی به دست آورد.

با شروع ‌کوارتر دوم بازی برتری نسبی نفتی‌ها مقابل شیمیدر ادامه داشت تا شاگردان حماد سامری با درخشش رسول مظفری ۱۶ - ۱۹ برنده این کوارتر شوند. به این ترتیب تیم‌ نفت با نتیجه ۳۲ - ۳۵ برنده نیمه نخست بازی شد.

کوارتر سوم باز هم زمان درخشش ارسلان کاظمی در زیر سبد نفت بود تا شیمیدر را ۵۷ - ۵۱ پیش بیاندازد. با افزایش اختلاف به ۶ امتیاز، حماد سامری ناچار به تقاضای وقت استراحت شد تا شاید دفاع نفت را بهبود ببخشد. از اواخر این‌ کوارتر محمد حسن‌زاده برای نفت وارد زمین شد. این‌کوارتر با حساب ۲۵ - ۱۸ به سود شیمیدر پایان یافت.

با شروع کوارتر چهارم اشتباهات نفت در حمله افزایش یافت تا شیمیدر بار دیگر با پرتاب‌های ۳ امتیازی رولند اختلاف را به ۸ امتیاز افزایش دهد. سامری در حالی تقاضای وقت استراحت کرد که نتیجه ۶۴ - ۵۶ به سود شیمیدر بود. با ورود دو تیم به زمین آرن داودی اختلاف را به سه امتیاز کاهش داد تا این بار هاشمی برای شیمیدر وقت استراحت بگیرد. نفت موفق شد ۵ ثانیه مانده به پایان بازی، با پرتاب سه امتیازی اشکان خلیل‌نژاد نتیجه را ۷۸ - ۷۸ به تساوی بکشد تا دو تیم راهی وقت اضافه اول شوند.

۳ امتیاز نخست مسابقه در وقت اضافه اول را داورپناه برای نفت به دست آورد اما در ادامه این شیمیدر بود که با درخشش دیوگو ۸۵ - ۸۳ پیش افتاد. این دیدار نهایتا ۹۰ - ۸۵ به سود شیمیدر قم پایان یافت تا شاگردان هاشمی رتبه سوم این فصل لیگ را به خود اختصاص دهند. شیمیدر ۱۲ - ۷ برنداه وقت اضافه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسكتبال شیمیدر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست