Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی چلسی می گوید تیمش برای بسته نگه داشتن دروازه خود برابر تیم پپ گواردیولا تلاش زیادی کرد. 

توماس توخل بابت پیروزی ۱-۰ چلسی مقابل منچسترسیتی و رسیدن آبی ها به فینال جام حذفی انگلیس، به شاگردانش می بالد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تک گل حکیم زیاش برای غلبه کردن بر منچسترسیتی کافی بود و بدین ترتیب چلسی خودش را به فینال رساند؛ فینالی که در طرف دیگر آن یکی از دو تیم لسترسیتی یا ساوتهمپتون حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی چلسی در پایان مسابقه امشب در جمع خبرنگاران گفت:

عملکرد بسیار بسیار قدرتمندانه ای داشتیم. بسیار خوشحالم و به تیم خودم افتخار می کنم. این برد حس خیلی خوبی دارد چون ما مقابل بهترین تیم حال حاضر اروپا بازی می کردیم.  در نیمه اول، به مدت ۳۵ دقیقه عالی بودیم و ۱۰ دقیقه هم تحت فشار قرار گرفتیم. سپس ۳۰ دقیقه دیگر قوی بازی کردیم، از حریف جلو افتادیم و می توانستیم گل دیگری هم بزنیم. عملکرد بسیار خوبی بود و من خیلی به تیم خودم افتخار می کنم. خیلی خوشحالم که امروز در این سطح بازی کردند. راضی هستم. تمامی بازیکنان درون زمین باید عملکرد خوبی داشته باشند. 

دفاع کردن خوب می تواند حفظ توپ و در اختیار داشتن مالکیت آن هم باشد. کلین شیت خیلی خوبی بود. این کلین شیت ناشی از شانس نبود، بلکه زحمت زیادی برای آن کشیدیم. 

هر وقت یکی از نفرات تیم در دوئلی شکست بخورد، بقیه آماده هستند تا جای دیگری را پر کنند. ما می خواستیم امروز چه با توپ و چه در مقابل آن، شجاع باشیم و همین طور هم شد. خیلی خوشحالم.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال