Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مجله تجاری آمریکایی فوربس اخیراً اسناد ۲۰۲۱ این شرکت از ثروتمندترین میلیاردر‌های جهان را منتشر کرد. طبق لیستی که هر ساله در ماه مارس منتشر می‌شود، اکنون ۱۲ میلیاردر وجود دارد که مستقیماً در صنعت ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند.

مجله تجاری آمریکایی فوربس اخیراً اسناد ۲۰۲۱ این شرکت از ثروتمندترین میلیاردر‌های جهان را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق لیستی که هر ساله در ماه مارس منتشر می‌شود، اکنون ۱۲ میلیاردر وجود دارد که مستقیماً در صنعت ارز‌های رمزپایه فعالیت می‌کنند و لیست میلیاردر‌های رمزنگاری ۳ برابر بیشتر از سال گذشته است.

از مارس ۱۹۸۷، فوربس لیستی از ثروتمندترین میلیاردر‌های جهان را منتشر می‌کند که در لیستی برای مشاهده عموم جمع آوری شده است. در آن زمان تاجر ژاپنی یوشیاکی تسوتسومی ثروتمندترین فرد در سال ۱۹۸۷ با دارایی تقریبی حدود ۲۰ میلیارد دلار بود. در سال ۲۰۲۱، جف بزوس مالک آمازون با حدود ۱۷۷ میلیارد دلار ثروتمندترین مرد جهان است. بزوس اولین انسان روی زمین بود که به عنوان یک میلیاردر در فهرست فوربس قرار گرفت.

ثروتمندترین رتبه سالانه جهان اکنون ۱۲ میلیاردر بیت کوین و ارز‌های دیجیتال را فهرست می‌کند که ما در اینجا به ۸ نفر از معروف‌ترین‌های آنان اشاره خواهیم کرد.

۱- سام بنکمن فرید مدیر عامل FTX Exchange، سام بانکمن-فرید با ۸.۷ میلیارد دلار

۲- برایان آرمسترانگ مدیر عامل Coinbase با حدود ۶.۵ میلیارد دلار

۳- دوقلو‌های وینکلووس بنیانگذاران صرافی Gemini با دارایی خالص جمعی در حدود ۶ میلیارد دلار

۴- کریس لارسن بنیانگذار شرکت Ripple Labs با دارایی ۳.۵ میلیارد دلار

۵- مایکل سایلور مدیرعامل Microstrategy با داشتن ۲.۳ میلیارد دلار

۶- جد مک کالیب یکی دیگر از بنیانگذاران Ripple نیز در لیست میلیاردر‌های فوربس ۲۰۲۱ ذکر شده است، زیرا دارایی Jed McCaleb حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

 

۷- فرد ارشام بنیانگذار Coinbase فرد ارشام حدود ۱.۹ میلیارد دلار سرمایه دارد.

۸- چانگ پنگ ژائو (CZ) بنیانگذار بایننس نیز مانند فرد ارشام حدود ۱.۹ دلار سرمایه دارد.

منبع: طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیت کوین ثروتمندان میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «بیست و هفت جمله» نوشته محسن ذوالفقاری به‌تازگی توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب مجموعه بیانات شهید بهشتی درباره نماز است.

شهید بهشتی درباره نماز و یادگیری معانی کامل عبارات آن می‌گوید: «امیدوارم پدران و مادران به سهم خود بکوشند به بچه‌ها با همان زبانی که می‌فهمند این معانی [نماز] را در حدود فهمشان یاد دهند و امیدوارم ما نیز به‌زودی امکاناتی پیدا کنیم و در آینده نزدیک این فرصت نصیب شود که در مسجد نیز زمینه‌ای برای فهماندن این مطالب، مخصوصاً به کودکان، فراهم شود».

«یاد گرفتن معانی کامل عبارات نماز بر هر مسلمانی در حدود درک و توانش واجب است، نه مستحب. البته ممکن است این فتوا با این صراحت در کلمات بعضی فقها نباشد یا اگر از بعضی از آنان بپرسید، با تردید پاسخ بگویند؛ ولی طبق مبانی اصیل فقه ما، نظری که عرض می‌کنم یک نظر مستند اسلامی است.»

نویسنده این کتاب با تأثیر از این جملات کتاب را به نگارش درآورده و این‌کتاب در ۴ فصل منتشر شد. جایگاه و اهمیت نماز، معنا و زبان نماز و آثار نماز از جمله عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۵۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۴۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6085599 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت