Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیمهای تراکتور ایران و الشارجه امارات از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب(شنبه) در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید و گلی در بر نداشت.

شاگردان رسول خطیبی که در دیدار اول مقابل پاختاکور به تساوی سه بر سه دست پیدا کرده بودند در حالی پا به بازی دوم گذاشتند که دیگر بازی گروهشان بین پاختاکور و نیروی هوایی با نتیجه مساوی تمام شده بود و پیروزی آنها حکم به صدرنشینیشان می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود تلاش ۲ تیم برای گلزنی کافی نبود و امتیازات تقسیم شد.

بدون تردید محمدرضا اخباری و عادل الحسانی، گلرهای ۲ تیم ستاره های زمین بودند که چندین بار با واکنش های خود مانع از به ثمر رسیدن گل شدند.

درصد مالکیت ۵۲ به ۴۸ به سود نماینده کشورمان بود. تراکتور ۱۱ شوت زد که  تنها سه شوت داخل چارچوب بود و در سوی مقابل از ۹ شوت تیم الشارجه ۲ توپ در درون چارچوب بود. هر ۲ تیم یک موقعیت مسلم گلزنی داشتند که از دست رفت.

نماینده کشورمان با تجربه دومین تساوی در گروه خود ۲ امتیازی شد و بعد از الشارجه چهار امتیازی با ۲ امتیاز در کنار پارختاکور ازبکستان در رده دوم جای گرفت. نیروی هوایی عراق هم با یک امتیاز در قعر جدول جای دارد. این تیم عراقی حریف بعدی تراکتور خواهد بود. دیداری که سه شنبه شب به انجام می رسد. این هشتمین بازی متوالی تراکتور در لیگ قهرمانان است که به برد ختم نمی شود.

ترکیب تراکتور مقابل الشارجه به قرار زیر بود:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی(حمید بوحمدان)، اشکان دژاگه(سعید واسعی)، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان(محمد قادری)، پیمان بابایی(امین اسدی) و محمد عباس زاده(ابوالفضل رزاق پور)

برچسب‌ها تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الشارجه پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الشارجه اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!