Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم الوحدات اردن رفت و موفق شد با تک گل لوسیانو پریرا به برتری یک بر صفر برسد. فولاد با این برد چهار امتیازی شد.

زننده تک گل بازی موفق شد عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فولاد با این پیروزی چهار امتیازی شد و باید در دیدار بعدی خود به مصاف النصر عربستان برود. 

برچسب‌ها فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 النصر عربستان پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 النصر عربستان فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 النصر عربستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل امشب در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف جذاب بایرن مونیخ و رئال مادرید. این رقابت تنها شانس باواریایی‌ها برای کسب جام در این فصل است و در سمت دیگر رئال در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارد و با روحیه عالی به این بازی آمده است. با این حال رامون کالدرون در مصاحبه‌ای درباره کیفیت تیم مونیخی به رئال هشدار داد.

او گفت:«بایرن یکی از تیم‌های بزرگ اروپاست و حریفان همچنان برای آنها احترام قائل هستند. رئال مادرید می‌داند که بایرن همیشه خطرناک و شکست دادن آنها دشوار است. رئالی‌ها اگر می‌خواهند به فینال برسند، باید دو بازی بسیار خوب انجام دهند. به‌نظر نمی‌رسد بایرن در بهترین حالت خود باشد. حداقل این چیزی است که ما فکر می‌کنیم، زیرا مانند همیشه بوندس‌‌لیگا را نبرده‌اند. اما یک چیز هم واضح است: هیچ طرفداری فکر نمی‌کند که بازی برای رئال آسان خواهد بود. به‌نظرم رئال باید بایرن را مثل سال‌های گذشته تیمی خطرناک و آماده بداند و با این دید به مصاف آنها برود.»

کالدرون سپس درباره عملکرد رئال مادرید در این فصل گفت:«رئال بسیار خوب بازی می‌کند. آن‌ها یک تیم بسیار متعادل هستند که با ترکیب بازیکنان باتجربه مانند کروس یا مودریچ و بازیکنان جوان مانند وینیسیوس، رودریگو یا بلینگام در تمامی پست‌ها خطرناک و باکیفیت هستند.
آن‌ها همچنین یک مربی بزرگ دارند و در حال قهرمانی در لالیگا هستند و وارد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم شده‌اند. آنها اعتمادبه‌نفس زیادی دارند که می‌توانند چمپیونزلیگ پانزدهم را به‌دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان