Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:55:17 GMT

بازگشت شگفت‌انگیز و ۳ امتیازی یاران بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۴۴۷

بازگشت شگفت‌انگیز و ۳ امتیازی یاران بیرانوند

آنتورپ در شب نیمکت‌نشینی دروازه‌بان ایرانی‌اش به برتری ارزشمندی مقابل خنک رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و چهارم و پایانی مرحله اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال رویال آنتورپ که مثل دیدارهای اخیرش علیرضا بیرانوند را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در بوسویل استادیوم مقابل تیم رده سومی خنک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران بیرانوند که دو امتیاز بیشتر از خنک داشته و در تلاش برای کسب پیروزی و بیشتر کردن فاصله امتیازی خود بودند، تا دقیقه ۹۰ با نتیجه ۲ بر یک عقب افتادند ولی در نهایت بازگشت فوق‌العاده‌ای به این دیدار داشتند.

 

رویال آنتورپ در دقایق ۹۰ و ۲+۹۰ دو بار دروازه خنک را باز کرد تا شکست ۲ بر یک را با برتری ۳ بر ۲ خانگی عوض کند و با کسب این پیروزی ارزشمند انتقام باخت ۴ بر ۲ دور رفت ژوپیر لیگ را بگیرد.

 

 

تیم فوتبال آنتورپ با این برد ۶۰ امتیازی شد و ضمن تداوم حضورش در جایگاه دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک، فاصله‌اش با خنک رده دومی را به ۴ امتیاز افزایش داد و شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر کرد.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی آنتورپ در این فصل ۱۰ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داد و در دیدار با خنک برای هفتمین مسابقه رسمی تیمش فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

آنتورپ علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتورپ علیرضا بیرانوند ژوپیر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود