Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور مقابل الشارجه موفق به گلزنی نشد و این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید...

تراکتور و الشارجه از ساعت ۲۲:۳۰ در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه ۰_۰ مساوی به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، تراکتور در این بازی با سیستمی مشابه بازی قبل یعنی ۲-۴-۴ لوزی به میدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور همزمان پیمان بابایی، سامان نریمان جهان و محمد عباس زاده در این ترکیب طراوت خاصی را به خط حمله تراکتوری ها بخشیده بود اما برخلاف پیش بینی ها تی تی ها را در این دیدار به گلی نرساندند. در یکی از مشکوک نرین صحنه های دیدار نیز داور  می توانست با خژای هند بازیکن الشارجه یک ضربه پنالتی برای تراکتوری ها اعلام کند.

آمار بازی؛ نوار زرد مربوط به آمار تراکتور

آمار بازی نشان از دیدار پایاپای و سنگینی را می دهد اما همانطور که می بینید تراکتور با اختلاف کمی نسبت به رقیبش در برخی فاکتور ها مثل مالکیت توپ و نبرد های موفق سرتر بوده است و  در جریان بازی روی چندین صحنه هم می توانست به گل برتری دست پیدا کند...

تراکتور از لحاظ چینش نفرات هیچ تغییری نسبت به دیدار گذشته در ترکیبش نداشت و پیش بینی می شد مثل بازی قبل شاهد دیدار جذابی از شاگردان خطیبی باشیم.
یکی از تغییرات کوچکی که در این بازی نسبت به دیدار گذشته تراکتوری ها به چشم می آمد شعاع حرکتی اشکان دژاگه بود. در بازی مقابل پاختاکور دژاگه به نوعی راس سمت راست لوزی میانه میدان بود اما امشب این بازیکن به سمت چپ منتقل شده بود و به نوعی جایش را با مهدی تیکدری نژاد در چیدمان اولیه تغییر داده بود.

میانگین موقعیت مکانی بازیکنان تراکتور مقابل الشارجه؛ همانطور که میبینید اشکان متمایل به چپ است (مهره های زرد بازیکنان تراکتور هستند)

همانطور که در تصاویر هم می بینید تراکتور امشب نسبت به بازی قبل کمی باز تر شده بود و عرض بیشتری به خود گرفته بود البته طبیعی است چرا که مقاطعی از زمان بازی تی تی ها به دنبال گلزنی بودند و برای شکستن لاین دفاعی حریف مجبور به عرض دادن به بازی بودند.

این بازی نشان داد تراکتوری که در بازی اولش سه گل به ثمر رسانده هم می تواند در امر گلزنی به مشکل بخورد.

نکته جالب بازی های دوم گروه این بود که نیروی هوایی عراق نیز با همین نتیجه پاختاکور را متوقف کرد تا تراکتور و پاختاکور دو امتیازی شوند. السارجه با توجه به پیروزی در بازی اول صدرنشین این گروه است...

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟