Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان از قهرمانی بارسلونا در کوپا دل ری می گوید. 

آنتوان گریزمان پس از چندین و چند سال حضور در اسپانیا، سرانجام یکی از جام های داخلی این کشور (کوپا دل ری و لالیگا) را از آن خود کرد.

به گزارش طرفداری،  بارسلونا توانست با نتیجه 4-0 اتلتیک بیلبائو را شکست دهد تا برای سی و یکمین بار، فاتح کوپا دل ری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان گریزمان در این بازی زننده گل نخست بارسا بود و در نهایت توانست نخستین جام خودش را پیراهن این تیم را بالای سر ببرد. این نخستین کوپا دل ری گریزمان نیز محسوب می شود. مهاجم فرانسوی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی خود گفت: 

ما فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و این برای تیم بسیار اهمیت دارد. لحظات سختی را تجربه کرده ایم اما حالا در اینجا بسیار خوشحالم. ممکن است در یک بازی گل نزنم و پاس گلی ارسال نکنم اما در هر بازی تمام تلاشم را برای تیم به کار می گیرم و به نظرم این از همه چیز مهم تر است. همیشه بهترین ها را برای باشگاه می خواهم. همچنین دوست دارم از همسرم هم یاد کنم، کسی که کنار من زندگی می کند و هر وقت در حال و هوای بدی قرار دارم یا ناراحت هستم، مرا تحمل می کند. از حضور در اینجا لذت می برم؛ حالا یک لیگ فوق العاده در پیش داریم که باید در آن به میدان برویم. امیدواریم که آن را هم فتح کنیم. عاشق هم تیمی هایم هستم. 30 ساله هستم و 10 سال اخیر را در اسپانیا حضور داشته ام، این اولین جام حذفی است که بالای سر می برم. ادامه کار کومان؟ این سوالات را باید از رئیس لاپورتا بپرسید. آینده مسی؟ خود لئو تصمیم خواهد گرفت. به او افتخار می کنیم و از داشتنش خوشحالیم. 

آنتوان گریزمان در جشن قهرمانی بارسلونا 

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتوان گریزمان کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)