Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:34:53 GMT

کومان: بارسلونا تجربه بردن فینال ها را دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۸۲۱

کومان: بارسلونا تجربه بردن فینال ها را دارد

سرمربی بارسلونا از قهرمانی در کوپا دل ری خوشحال است و از شانس بالای تیم برای قهرمانی در لالیگا گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا با ۴ گل بیلبائو را در هم کوبید تا برای سی و یکمین بار در تاریخ خود قهرمانی در این رقابت را تجربه کند.

رونالد کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: من برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی از خود نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم به قهرمانی نیاز داشت و بازیکنان با انگیزه بالایی بازی کردند و در نهایت به آنچه که شایسته آن بودند دست پیدا کردند. اکنون به قهرمانی در لالیگا فکر می‌کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: انتظار بازی سخت‌تری را هم داشتم. اتلتیک بیلبائو تیم جنگنده و پرتلاش است اما من بر این باورم که بهتر از حریف بازی کردیم و در نهایت به آنچه که شایسته آن بودیم دست پیدا کردیم. تغییراتی که در ترکیب تیم دادیم جواب داد و بر این باور هستم که تیم بزرگی مانند بارسلونا به تغییرات مثبت نیاز دارد. مسیر سختی را پشت سر گذاشتیم. این قهرمانی مزد خوبی برای این تلاش ما بود.

سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان گفت: بارسلونا تجربه بازی‌کردن و برنده‌شدن در فینال‌ها را دارد. ما همواره نشان داده‌ایم که برای قهرمانی و بالا بردن جام‌ها انگیزه زیادی داریم. بسیار خوشحال هستیم. شب خوبی برای تیم بود و امیدوار هستیم که بتوانیم قهرمانی در لالیگا را هم کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است