Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@12:26:40 GMT

پرسپولیس الریان را نابود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۸۳۴

الریان در دومین دیدار خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس رفت و بانتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

استاد الدوحه با تیتر" الریان برابر پرسپولیس نابود شد" نوشت: الریان در این بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا نخستین شکست خود را متحمل شود. شاگردان بلان نیمه نخست را عالی پشت سر گذاشتند و با یک گل هم پیروز به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این نیمه فرصت های خوبی داشتند و می توانستند گل دوم را هم به ثمر رسانند اما تیم در نیمه دوم نابود شد و در دو دقیقه دو گل دریافت کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: پرسپولیس از ضعف خط دفاعی الریان استفاده کرد و گل نخست خود را توسط کامیابی نیا به ثمر رساند و چند لحظه بعد مغانلو گل دوم را هم به ثمر رساند. برتری نماینده ایران ادامه پیدا کرد و مغانلو در دقیقه ۵۷ گل سوم را هم وارد دروازه الریان کرد. پرسپولیس در این بازی فرصت زدن گل های بیشتر را هم داشت که فهد یونس مانع آن شد. با این شکست امیدهای الریان برای صعود به دور بعد کم شد.

پرسپولیس با ۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد و این در حالی است که گوا ۲ امتیازی است و تیم های الریان و الوحده هم هر کدام یک امتیاز دارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد