Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران با بیان اینکه بیمارانِ کرونایی در فریدن در انتظار تخت خالی هستند، گفت: تاکنون ۲۰۰ نفر از پرستاران فریدن واکسن کرونا تزریق کردند.

مهدی ابن‌ النصیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بیان اینکه شهرستان فریدن از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت بحران قرار دارد اما وضعیت در حال حاضر نسبت به روزهای قبل نگران کننده‌تر است، اظهار کرد: از روز شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ پذیرش بیماران کرونایی بدحال و با علائم حاد تنفسی افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افزایش پذیرش بیماران کرونایی مجبور شدیم که بیماران بر روی ویلچر اقدامات اولیه درمان را دریافت کنند یا در صف انتظار خالی شدن تخت‌های بستری باشند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی داران ادامه داد: در بیمارستان شهید رجایی داران از ۱۱۵ بیمار بستری مبتلا به کرونا شش نفر آن‌ها بر اثر شدت بیماری جان باختند.

ابن‌النصیر گفت: در بیمارستان شهید رجایی داران تاکنون از ۳۲۴ پرستار ۲۰۰ نفر آن‌ها واکسن کرونا تزریق کردند که از این ۲۰۰ نفر نیز ۱۰۰ نفر آن‌ها دوز دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

کد خبر 487562

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فریدن ویروس کرونا بیمارستان پرستار واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا کرونا در فریدن واکسیناسیون کادر درمان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید رجایی داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است