Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:03:33 GMT

صدری در یک قدمی تاریخ‌سازی برای بوکس ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۴۱۲

صدری در یک قدمی تاریخ‌سازی برای بوکس ایران

بوکسور سنگین‌وزن تیم‌ جوانان ایران با پیروزی مقابل بوکسور روس، می‌تواند نخستین مدال ایران در تاریخ رقابت‌های جهانی این رشته را کسب ‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ لهستان، شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ سه بوکسور ایران در اوزان ۴۹، ۶۴ و ۹۱ کیلوگرم روی رینگ رفتند که دو باخت و یک برد حاصل تلاش آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب سیدعلی سیدصدری بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود از این رقابت‌ها به مصاف «رزینچک» از جمهوری چک رفت که با ارائه یک مبارزه قدرتمندانه، به پیروزی دست یافت تا تنها به یک برد دیگر برای کسب نخستین مدال ایران در تاریخ مسابقات جهانی (همه رده‌های سنی و بزرگسالان) فاصله داشته باشد.

صدری در راند اول یک بار و در راند سوم دو مرتبه بوکسور چک را ناک دان کرد تا داور مسابقه قبل از اینکه مبارزه به پایان برسد، این دیدار را متوقف و صدری را برنده این دیدار معرفی کند. بوکسور سنگین وزن ایران در دور بعد و برای قطعی کردن مدال برنز خود «دادائف» از روسیه را پیش رو خواهد داشت.

 

اما در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی اوزان ۴۹ و ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری و مهدی پرویزی به ترتیب مقابل حریفانی از روسیه و هند شکست خورده و از گردونه مسابقات کنار رفتند.

طبق جدول مسابقات، فردا (یکشنبه) فرهاد مرادی کاپیتان تیم جوانان ایران با «آسخار جاندوس» از مغولستان مبارزه می‌کند.

 

اسامی بوکسورهای ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

وزن ۴۹ کیلوگرم، مهدی پرویزی (حذف شد)

وزن ۵۲ کیلوگرم، مصطفی ریگی (حذف شد)

وزن ۶۰ کیلوگرم، رامین بابالو (حذف شد)

وزن ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری (حذف شد)

وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی

وزن ۹۱ کیلوگرم، سید علی سیدصدری

وزن ۹۱+ کیلوگرم: مهدی جشنانی (حذف شد)

هدایت تیم جوانان ایران را رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و سید مهدی ابراهیمی به عنوان مربی بر عهده دارند.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند