Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شنبه شب در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان با هدف پیگیری مصوبه‌های سفر کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان افزود: دستاورد سفر کمیسیون کشاورزی به هرمزگان، نزدیک به ۳۰ مصوبه داشت که ۱۶مصوبه مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی و شیلات، چهار مصوبه مربوط به بنادر و دریانوردی، پنج مصوبه دستگاه های حوزه وزارت نیرو و ۲ مصوبه نیز مربوط به کمیسیون کشاورزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور هر یک از کمیسیون‌های مجلس در استان هرمزگان را اهرمی مفید و قدرتمند برای حل مشکلات بخش‌های مختلف عنوان کرد و بیان داشت: در نتیجه همگرایی کمیسیون‌ها، نمایندگان استان، دستگاه های اجرایی و کمک وزارت خانه ها، اجرای مصوبه‌ها شتاب بیشتری گرفته و روند انجام آن‌ها تسهیل شده است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ظرفیت کمیسیون‌ها برای حل مشکلات دیگر مناطق استان نیز استفاده خواهد شد، اظهارداشت: نحوه اجرا و پیگیری مصوبه‌های سفر کمیسیون کشاورزی به شرق استان مطلوب است.
همتی گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین دستگاه های ملی باید نسبت به اجرای مصوبه‌ها بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بهمن ماه سال گذشته به دعوت حسین رییسی نماینده شرق هرمزگان در سفری ۲ روزه، در قالب سه گروه مستقل از مناطق مختلف شرق استان از جمله از شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد بازدید و مشکلات کشاورزان و فعالان اقتصادی را رصد کردند.
پیرو این بازدید، نشستی در بندرعباس و نشست دیگری در تهران به دعوت کمیسیون کشاورزی با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان این کمیسیون برای پیگیری مصوبه‌های سفر برگزار شد.

برچسب‌ها کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کشاورزی هرمزگان صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کشاورزی هرمزگان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی کشاورزی هرمزگان صادرات غیر نفتی اخبار کنکور سفر کمیسیون کشاورزی مصوبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.

طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1228991 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت