Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای این روز را به تمام دلاورمردان غیور و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی و عموم مردم قدرشناس و مؤمن تبریک گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: اینکه یک سرهنگ ارتش خم شود تا فردی سالخورده با قدم گذاشتن بر دوش او سوار وسیله نقلیه شود؛ جلوه‌هایی از صداقت ارتش در بیان شعار"ارتش فدای ملت" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۹ فروردین، سالروز پاسداشت مقام رفیع رزمندگان سحلشور و غیور ارتش و سربازان زبده و پابه رزم فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، فرصتی است تا یادی کنیم از دلاوردمردی‌ها، رشادت‌ها و حماسه آفرینی شیرمردان غیور و عزّت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران در هوا و زمین و دریا و گرامی بداریم یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن و عزیز میهن عزیز به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران را.

صلابت، شجاعت و جنگ‌آوری همراه با شفقت و مروت ارتشیان زبان زد همگان در میان نیرو‌های نظامی میهن عزیزمان بوده و هست آنجائیکه در کنار صیانت از تمامیت ارضی و استقلال کشور و نقش آفرینی در عرصه‌های عمرانی، جهادخودکفایی، کسب رتبه‌های شاخص در علوم روز دریانوردی و هوافضا دوشادوش مدافعان حریم آل الله در صیانت از ذوات نورانی و اعتاب مقدسه اهل بیت عصمت و طهارت مردانه مجاهدت کرده و همگام با نیرو‌های خدوم و امدادرسان در حوادث و بحران‌ها همواره درکنار مردم با دست‌گیری بی‌منّت و مجاهدت صادقانه مرد میدان در روزگار سخت بوده و همه و همه نشان از پویایی، نشاط و حرکت بالنده این ارگان انقلابی است که فرمانده کل قوا از آن به عنوان ذوالفقار ولایت یاد کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه ۴۸ هزار شهید والاگهر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به تمام ملت غیور ایران اسلامی و علی الخصوص ارتشیان قهرمان و شجاع صمیمانه تبریک گفته؛ عزّت و توفیق همگان را در ظلّ توجهات، ولی عصر ارواحنا له الفدا با عمل به منویّات فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مسئلت دارد.

انتهای  پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور بیانیه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران