Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@07:12:24 GMT

قتل فرزندان برای نجات از قاچاچیان انسان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۵۵۶

قتل فرزندان برای نجات از قاچاچیان انسان

مادر قاتل در مصاحبه ای جنجالی در آمریکا اعتراف کرد که 3 فرزند خود را برای نجات از دست قاچاقچیان انسان و پدرشان به قتل رسانده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، "لیلیانا کاریلو" که خود از مجریان عدالت اجتماعی و دفاع از حقوق بشر و مبارزه با قاچاق انسان بود در این مصاحبه بیان کرد که تا همین اواخر یک مادر بودم یک مبارز با بی عدالتی اما اکنون قاتل فرزندانم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگامیکه خبرنگار از وی پرسید که چه اتفاقی برای فرزندانتان افتاد؟ او پاسخ داد که من آنها را غرق کردم. و چرا؟ هنگام تولد به فرزندانم قول دادم از آنها محافظت می کنم.به همین دلیل به خاطر نجات از دست پدرشان و از دست قاچاقچیان انسان آنها را کشتم.
بنا بر گزارش پلیس کالیفرنیا فرزندان این زن  در زمان مرگ 3ساله ،2 ساله و 6 ماهه بودند. اجساد این کودکان به تازگی در آپارتمانی در کالیفرنیا پیدا شد.
این مادر قاتل علت قتل فرزندانش را آزارهای پدرشان و اسیر شدن فرزندانش به دست قاچاقچیان انسان توصیف کرد. بنا به ادعای این زن دوستان پدر فرزندانش از آنها سوء استفاده می کردند و کودکان را به دست قاچاقچیان انسان می سپردند .با اعترافات عجیب این زن وی برای تائید سلامت عقل نزد پزشکان فرستاده شد تا در دادگاه به جرائمش رسیدگی شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دست قاچاقچیان انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟