Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جشنواره روابط عمومي هاي صنعت بيمه باهدف برقراري پويايي و تبيين مقايسه بين روابط‌ عمومي‌هاي صنعت بيمه كشور برگزار مي شود.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مصطفی زندی از برپایی اين جشنواره با اهداف «تقدير و تجليل از فعالان عرصه روابط عمومي هاي صنعت بيمه و معرفي آثار برتر»، «ايجادرقابت، تحول، پويايي و نوآوري در روابط عمومي هاي صنعت بيمه»، «به اشتراك گذاردن تجربيات پديدآورندگان آثار برتر با ساير مجموعه هاي همكار» و «برقراري وحدت رويه در فرهنگ سازي بيمه» خبرداد و گفت: آثار و مستندات تهيه شده در محورهاي مختلف توسط هیات داوران مورد ارزيابي قرار گرفته و از پديد آورندگان آثار برتر در 27 اردیبهشت ماه سال جاري همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات تقدير خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، رعایت استانداردهای علمی در محورهای نه گانه توسط هیات داوران را شرط شرکت در هشتمین جشنواره اعلام کرد و افزود: با توجه به محدویت زمانی، آثاری که پس از زمان اعلام شده به دبیرخانه جشنواره (یازدهم اردیبهشت)ارسال شوند به هیچ عنوان ارزیابی نخواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی از بخش های انتشارات، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و مراسم، روابط عمومی الکترونیک، مطالعات اجتماعی، ارتباطات درون سازمانی، سلامت و بیمه، خلاقیت و نوآوری و مدیریت و برنامه ریزی به عنوان محورهای اصلی این جشنواره یاد کرد.

شایان ذکر است تاکنون هفت دوره جشنواره روابط عمومی هایبرتر صنعت بیمه با حضور حداکثری مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شده است

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه پول نیوز جشنواره بیمه نامه عمومی های صنعت بیمه جشنواره روابط روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»