Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحرینی با بیان اینکه رویکرد ویژه برنامه «هلال اروند» توجه خاص به سبک زندگی ایرانی اسلامی است کفت: این ویژه برنامه در ایام مبارک ماه رمضان از طریق شبکه های مجازی میهمان خانه های اروندنشینان است.

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به اجرای ویژه برنامه «هلال اروند» که از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن همایش های منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است اظهار کرد: این برنامه به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و نشاط اجتماعی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این ویژه برنامه تلاش شده تا با تکیه بر نظرات و مبانی کارشناسی شده، فعالیت های مثمرثمری را در راستای موضوع این رویداد فرهنگی به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

 

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر و با توجه به گسترش کرونا ویروس که شهروندان می بایست فعالیت ها و برنامه ریزی هایشان را به لحاظ ایمنی بیشتر در خانه انجام دهند؛ ویژه برنامه های مناسبتی نیز با تکیه بر شعار در خانه بمانیم به شکل استودیویی در سازمان منطقه آزاد اروند ضبط و به طور مستقیم از طریق بسترهای گوناگون فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

بحرینی برنامه‌های این رویداد فرهنگی را سرشار از ظرفیت‌های علمی و اندیشه‌ای کارشناسان معتبر و مسئولان حوزه‌های مرتبط با این موضوع عنوان کرد و ادامه داد: همه روزه هنرمندان و فعالان فرهنگی، دینی و کارشناسان حوزه های مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر در این برنامه حضور پیدا می کنند و در راستای یکی از رویکردهای این ویژه برنامه که ارائه برنامه های کاربردی ویژه خانواده و کودک است، مباحث اثرگذاری را مطرح می کنند.

 

وی با بیان اینکه هر شب برنامه های شاد و مفرحی که در سبک زندگی ایرانی اسلامی بسیار حایز اهمیت است از طریق ویژه برنامه «هلال اروند» اجرا می شود اضافه کرد: در این برنامه هنرمندان با نگاه و سبک کاری خود مسائل کاربردی و برنامه های جذاب و مفرحی را به نمایش در می آورند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از تلاش این سازمان در راستای مشارکت با نهادها و ارگان های مختلفی که تمایل به شرکت در این ویژه برنامه دارند خبر داد و تاکید کرد: هنرمندان پیشکسوت نیز در این شب ها از تجربه و تخصصشان در راستای هرچه بهتر شدن سبک زندگی شهروندان صحبت های کاربردی انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رمضان ماه بهار قرآن، عبادت و بندگی است از متخصصان و پیشکسوتان حوزه قرآن و مسائل دینی و نظرات کارشناسان حوزه های علمیه دو شهرستان نیز جهت هرچه بهتر شدن این رویداد، استفاده می کنیم.

 

بحرینی از حضور کارشناسان بهداشت و سلامت و توضیح در خصوص مسائل و نکات بهداشتی با توجه به شرایط کرونا در ایام ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «هلال اروند» خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان شاهد مناسبت های مختلف دینی، ملی، فرهنگی و هنری نظیر ولادت امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگ بومی گرگیعان و ... هستیم که تلاش داریم بطور ویژه به این رویدادها بپردازیم.

 

وی اجرای فعالیت های خیرخواهانه نظیر گلریزان با همکاری مدیریت اجتماعی این معاونت را از اقدامات مهم و پر اهمیت این ایام دانست و یاد آور شد: تیم برگزاری ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در حال تدارک برنامه های متناسب با شهادت امام علی(ع) و شب های قدر است و علاوه بر آن با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس و روایت خاطرات آن روزگار و بیان حال و هوای رمضان در جبهه های جنگ، قصد دارد حال و هوای آن روزها را برای نسل جدید بازگو کند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خوزستان ماه مبارک رمضان منطقه آزاد اروند پیشکسوتان سبک زندگی اسلامی برنامه های قرآنی برنامه های قرآنی هنرمندان سبک زندگی ایرانی اسلامی منطقه آزاد اروند ویژه برنامه هلال اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه