Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرورت ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی/ برنامه‌های فن بازار کردستان تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اقتصادی استاندار کردستان خالد جعفری فن بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود

استاندار یزد با تاکید بر اینکه تمام سیستم اقتصادی استان یزد باید با رویکرد جهش تولید فعالیت کند، از تدوین «سند تحقق شعار سال استان یزد» تا پایان اردیبهشت جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در نشست ستاد سیاست‌گذاری و هماهنگی اقتصاد مردمی(سهام) استان یزد با اشاره به اینکه تحقق شعار سال باید در دستور کار همه مسئولان و مردم باشد، گفت: ستاد سهام در استان یزد در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده است و به صورت منظم انجام آن را دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در ارتباط با تحقق شعار سال باید به آن توجه کرد، بحث جامعیتی است که در آن وجود دارد و نمی‌توان فقط از یک بعد به آن نگاه داشت.

فاطمی خاطرنشان کرد: از جمله ابعاد مهم شعار سال نقش محوری و کلیدی مردم در آن است و باید این مهم را به صورت ویژه در تمام برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مورد توجه قرار دهیم.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه راهکارهای عملیاتی و الزامات تحقق شعار سال باید احصا و پیگیری شود، ادامه داد: هر دو رکن شعار سال 1403 که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید فرمودند باید به صورت همزمان در دستور کار قرار گیرد.

وی از تدوین سند «تحقق شعار سال استان یزد» خبر داد و افزود: تدوین این سند با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده تا پایان اردیبهشت به پایان می‌‌رسد و پس از آن تمام فعالیت‌ها در این حوزه مطابق با این سند انجام می‌شود.

فاطمی در ارتباط با ویژگی‌های این سند گفت: سند تحقق شعار سال استان یزد به صورت کامل مبتنی بر برنامه‌های دولت در زمینه تحقق شعار سال است و در عین حال، اقدامات و برنامه‌های نوآورانه استان‌ها و همچنین ظرفیت‌های موجود در استان یزد هم در آن گنجانده و مورد توجه قرار گرفته شده تا بتوانیم بهترین برنامه و سند را برای این امر در اختیار داشته باشیم.

استاندار یزد تحقق شعار سال را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: تمام دستگاه‌ها در هر حوزه‌ای که هستند در زمینه تحقق شعار سال وظیفه‌ای بر دوش دارند که باید نسبت به انجام دقیق آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهمی که در ارتباط با موضوع جهش تولید باید مورد توجه باشد این است که تمام سیستم اقتصادی استان یزد باید با رویکرد جهش تولید فعالیت کند و این موضوع به تمام مدیران اعلام شده است.

فاطمی خاطرنشان کرد: احصای مزیت‌های موجود در استان از یک سو و تعریف زنجیره‌هایی ارزش مبتنی بر آن باید برای تحقق شعار سال در دستور کار باشد و در نهایت این روند باید به واگذاری کار به بخش خصوصی و با تکیه بر نقش مردم منتهی شود.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم