Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه شنبه نشست ستاد فرماندهی مبارزه با ویروس کرونا شاهرود با تاکید بر استفاده از حداکثر توان دستگاه‌های اجرایی و انتظامی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی و برخورد با متخلفان و دستگاه‌های مربوطه، ابراز کرد: برخورد قاطع و پلمب واحدهای متخلف در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر و علی الخصوص ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در سطح شهر توسط نیروی انتظامی با همکاری شهرداری صورت می‌گیرد، ابراز داشت: برای کاهش تردد هسته مرکزی شهر و اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۸ الی ۲۲ شب با همکاری پلیس راهور و شهرداری مسیرهای، تقاطع خیابان حجاب در خیابان فردوسی به سمت میدان امام (ره)، تقاطع خیابان ۱۷ شهریور با خیابان شهید صدوقی به سمت میدان جمهوری، تقاطع خیابان فروغی، خیابان امام (ره) به سمت میدان امام (ره)، تقاطع خیابان شهید مدنی (نادر) با خیابان تهران به سمت میدان جمهوری مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسداد مسیرهای اصلی شاهرود

فرماندار شاهرود بیان کرد: شهرداری نسبت به انسداد مسیرهای ورودی پارک‌ها و بوستان‌ها و عدم ارائه خدمات سرویس بهداشتی آب و غیره و کاهش میزان روشنایی در شب اقدام و با همکاری اداره راه و شهرسازی و نیروی انتظامی ضمن استقرار نیرو نسبت به انسداد ورودی همه پارک‌ها علی الخصوص پارک آبشار و مجموعه شهدای گمنام از ابتدای چهار راه استادیوم تختی، پارک کودک اقدام کنند.

جلالی با بیان اینکه شهرداری نسبت به انسداد مسیر آرامستان‌ها خصوصاً در روزهای پنج شنبه اقدام کند، تاکید کرد: شهرداری با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر نسبت به زدن آژیر و اعلام وضعیت قرمز کرونا و لزوم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اقدامات لازم را صورت دهد.

وی افزود: با توجه به وضعیت کوئید ۱۹ در سطح شهرستان و نظر به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عبادی، مذهبی، عروسی و … و لزوم تعطیلی تمام آموزشگاه‌ها، استخرها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی مقرر شد ادارات اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش دانشگاه‌ها و ورزش جوانان ضمن ابلاغ مراتب به هیئت امنا اصناف و عوامل زیر مجموعه و اعمال نظارت کامل و از برگزاری هرگونه مراسم جلوگیری به عمل آورند و در صورت تخلف علیه مدیر دستگاه اجرایی ذیربط اعلام جرم خواهد شد.

فرماندار شاهرود از اعمال قانون بر خاطیان در نقض محدودیت‌های ترافیکی کرونایی در سطح شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: به مدت یک هفته از روز یکشنبه تردد اتوبوس‌های واحد نیز در شاهرود ممنوع شده است.

کد خبر 5191581

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا اراک تقاطع خیابان سمت میدان محدودیت ها سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات