Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود علیزاده طباطبایی، عضو حزب کارگزاران، در رابطه با اتفاقات اخیری که در مورد عدم کاندیداتوری سید حسن خمینی رخ داد، اظهار کرد: جریان اصلاحات هنوز اطمینان ندارد که پیام مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری از طرف کلیت نظام جدی گرفته شده باشد. اصلاحات بررسی کرد و اگرچه به نتیجه نهایی نرسید اما حسن آقای خمینی با آن سابقه و پیشینه خانوادگی که طبق بیانات رهبری، این انقلاب را کسی بی نام خمینی نمی شناسد و اگر یک خمینی دیگر دارد صحنه می شد، شاید این مردم دلسرد و ناامید و بی تفاوت وارد صحنه می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشکل اصلاحات این است که زمینه ای برای تایید صلاحیت نیروهای اصلی‌ خود ندارد وگرنه نیروهایی چون عبداله نوری وجود دارند که محبوبیت خاتمی و درایت هاشمی را به نمایش می گذارند ولی این نیروها تایید نمی شوند.

این عضو حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: آنهایی که ما دشمن خطابشان می کنیم اعم از گروه های اپوزیسیون خارج کشور و رسانه های بیگانه همه برای عدم شرکت در انتخابات تبلیغ می کنند و جریان اصولگرا به طور غیر مستقیم همین کار را انجام می دهد. امروز ۵۵میلیون ایرانی واجد شرایط رای دهی هستند و جریان اصولگرا می گوید حتی اگر ۵ میلیون نفر از این میزان شرکت کنند ما می‌توانیم برنده شویم. جریان اصولگرا هم سو با اپوزیسیون نظام حرکت می کند و نمی خواهد انتخابات گرم باشد.
 

علیزاده طباطبایی در رابطه با کاندیدایی که بتواند جایگزین سید حسن خمینی باشد، گفت: در جریان اصلاحات امروز بیشتر ظریف مطرح و جدی است. در مورد آقای لاریجانی باید گفت اصلاحات از ابتدای تشکیل این جلسات بنا داشت اشخاصی را معرفی کند که سه خصوصیت داشته باشند اول اینکه با رهبری همسو باشند، دوم اینکه خوش نام و پاکدست باشند و زمینه رای آوری داشته باشند و سوم اصلاح طلب باشند که لاریجانی خصوصیت سوم را ندارد.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه مرعشی و کرباسچی هم می توانند کاندیدا باشند اما موضوع تایید صلاحیت آنها مشخص نیست، افزود: مرعشی و کرباسچی از شایسته ترین مدیران کشور هستند که در سخت ترین شرایط بهترین تجربه مدیریتی را نشان دادند آقای کرباسچی با نظر حضرت امام به استانداری قم منصوب شدند تا شهرداری تهران و آقای مرعشی از ریاست دفتر رییس جمهوری و استانداری کرمان تا ریاست سازمان میراث فرهنگی و... از بهترین مدیران کشور بودند و هم شرط اصلاح طلبی و هم شرط رای آوری را دارند.

او تصریح کرد: مرعشی و کرباسچی باید مورد بررسی قرار بگیرند، خصوصا اینکه امکان دارد شورای نگهبان آنها را تایید صلاحیت نکند مگر اینکه طی مذاکراتی به جمع بندی برسند و این کار صورت بگیرد. در نهایت امیدواریم ظریف بیایند؛ او سه شرط را دارد و هم با حضور او، امکان مشارکت حداکثری بیشتر است.

برنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!