Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند مانع پیشرفت توقف‌ناپذیر ایران شود، گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به دشمنان برای از بین بردن دست برتر ایران در مذاکرات وین بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی از سوی ایران، گفت: این غنی‌سازی به دشمنان ما ثابت کرد صنعت هسته‌ای ایران بومی شده است و هر اقدام نسنجیده و اعمال فشاری، بر عزم ملی ایران برای پیشرفت علمی بی‌اثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند مانع پیشرفت توقف‌ناپذیر ایران شود، افزود: غنی‌سازی ۶۰ درصدی پاسخی به دشمنان برای از بین بردن دست برتر ایران در مذاکرات وین بود. قفل‌های صنعت هسته‌ای شکسته شد تا بتوانند از آن برای توقف همه تحریم‌ها استفاده کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با خرابکاری نطنز تلاش کرد موضع مذاکراتی ایران را تضعیف کند، اما دستاورد غنی‌سازی ۶۰ درصدی به طرف مقابل نشان داد، این قبیل اقدامات به جای آنکه تهدیدی برای فعالیت‌های هسته‌ای ایران باشد، به فرصتی کم‌نظیر برای برداشتن گام‌های بلندتر در جهت پیشرفت هسته‌ای تبدیل شده است.

قالیباف تصریح کرد: پاسخ به حمله تروریستی نطنز ضرورتی حتمی است و در زمان مناسب انجام خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی غنی سازی ۶۰ درصدی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟