Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:10:37 GMT

علیپور: سقوط نه، نگران نیستم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۲۷۵

علیپور: سقوط نه، نگران نیستم

تیم ماریتیمو شب گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در برابر بلننسس دو بر صفر شکست خورد و شانس صعود از رتبه شانزدهم جدول را از دست داد و هم چنان خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. 

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در خصوص نحوه سقوط تیم ها در لیگ برتر پرتغال به خبرنگار ما گفت: تیم های هجدهم و هفدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند و تیم شانزدهم که ما هستیم باید در مرحله ی پلی آف حاضر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و حتما وضعیت ما تغییر می کند. شخصا نگران سقوط نیستم و بر این عقیده ام در 7 هفته باقی مانده با نتایجی که می گیریم شرایط ما در جدول رده بندی تغییر پیدا خواهد کرد. 

 

مهاجم تیم ماریتیمو در خصوص بازی با بلننسس که در ترکیب ثابت ماریتیمو به میدان رفت و در دقیقه 72 بازی تعویض شد؛ گفت: خدا رو شکر در این بازی خوب بودم. موقعیت گل هایی به دست آوردم که در یک صحنه ضربه ام به تیرک دروازه برخورد کرد و در چند صحنه ی دیگر هم دروازه بان حریف توپ را مهار کرد. یکی دو موقعیت خوب هم برای هم تیمی هایم ایجاد کردم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. تعویض من هم تاکتیکی و به این خاطر بود که زیاد در جریان بازی دویدم و مربی تلاش کرد از یک مهاجم تازه نفس استفاده کند. خدا رو شکر می کنم. وضعیت من در تیم ماریتیمو در حال بهتر شدن است و همین طور که جلو می رویم شرایط بهتری را تجربه می کنم. همه ی هدف من این است در هفته های باقی مانده ارایه گر بازی های خوبی برای ماریتیمو باشم و با گل هایی که می زنم بقای این تیم را در جدول بازی ها تضمین کنم. با توجه به بازی هایی که از تیم و با مربی جدید دیدم شخصا نگران سقوط تیم به دسته پایین تر نیستم و بر این عقیده ام ما در دیدارهای آینده بازی های خوب خود را تکرار و به نتایجی دست پیدا خواهیم کرد که در جدول بازی ها باقی خواهیم ماند.

ماریتیمو علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده

مهاجم نروژی سیتی می گوید هنوز چهار بازی دیگر باقی مانده و تیمش تنها روی بازی بعدی با فولام تمرکز دارد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون  بود و در نهایت ۵ بر یک به برتری رسید.

ارلینگ هالند مهاجم سیتی چهار گل برای سیتیزن ها در دقایق ۱۲، ۳۵، ۴۵ و ۵۴ بازی به ثمر رساند.

این پوکر، دومین پوکر  سریع تاریخ لیگ برتر میز شد. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی در آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه ۴ گل به واتفورد زده بود تا زودترین پرکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

همچنین این بیست و یکمین هت تریک در دوران فوتبال هالند است. 

همچنین این هت تریک، ششمین هت تریک هالند در لیگ برتر بود تا این ستاره نروژی از رود فان نیستلروی، روبین فان پرسی، اندی کول و دیمیتار برباتوف (هر کدام ۵  هت تریک) پیشی بگیرد.

ارلینگ هالند که اکنون ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر به ثمر رسانده است بعد از بازی گفت: چهار فینال دیگر باقی مانده است و باید بتوانیم در هر ۴ بازی باقی مانده با قدرت ادامه دهیم. الان تمام تمرکز ما روی دیدار با فولام است و تنها به این دیدار فکر می کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران