Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:48:38 GMT

پزشک قلابی در بم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۴۰۰

پزشک قلابی در بم دستگیر شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل، به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

وی ادامه داد: در همین رابطه یک تیم از مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به منزل این فرد اعزام و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد هیچگونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌مو، سررسید نوبت‌دهی، اتیکت تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی اظهار داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم همچنین از شهروندان خواست برای انجام امور درمانی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ریاست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا بم نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی بم خبرگزاری جمهوری اسلامی بم نیروی انتظامی کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد