Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذکاوت از تدارک ویژه برنامه‌های قرآنی، سلسله جلسات اعتقادی و احکام در بستر فضای مجازی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ویژه برنامه «ضیافت الهی» به منظور کمک رسانی به محرومین به همت خیرین در این ماه پر خیر و برکت انجام خواهد شد.

«محمود رضا ذکاوت»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده پنج تن(ع) به مناسبت ماه میهمانی خدا سلسله برنامه‌های مناجات خوانی، قرآن خوانی، سخنرانی و اعتقادی را به صورت مجازی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان بیان کرد:در طول ماه مبارک رمضان جزخوانی قرآن کریم با قراءت استاد ربیعیان و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام «جدیدی» برگزار می شود.

 

وی از تدارک ویژه برنامه«خانواده در قرآن»، توسط «سیدعلی رضوی» خبر داد و افزود: در ماه میهمانی خدا جلسات«مهدویت در قرآن»، با سخنرانی حجت الاسلام «روزبهانی» و تفسیر «قصارالسور» با حضور حجت الاسلام «سیدجلال رضوی مهر» و«تربیت در قرآن» توسط حجت الاسلام «مجاهد» در بستر فضای مجازی تدارک دیده شده است.

 

ذکاوت به تدارک ویژه برنامه‌هایی برای خواهران درماه میهمانی خدا در فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت:سلسله جلسات حفظ قرآن کریم با حضور استاد «محمودی»، اخلاق در قرآن با حضور استاد «منصوری»،تدبر در قرآن ویژه نوجوانان با حضوراستاد «شاه ولایتی» و تدبر در قرآن ویژه بزرگسالان با حضور استاد«شهاب» برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین اظهار کرد: برگزاری مراسم تجوید و روخوانی قرآن کریم با حضوراستاد«جلیلی»،جلسات «قصه های قرآنی» با حضور استاد «محمدی» و احکام هم با حضور استاد «ابراهیمی» از طریق فضای مجازی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.علاوه برآن در سی شب ماه مبارک رمضان ویژه برنامه قراءت دعای افتتاح با عنوان «نجوای بندگی» توسط «محسن شمس آبادی» و «محسن شکرایی» از این آستان مقدس به صورت زنده پخش می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای دسترسی به برنامه‌های زنده صوت و لحن قرآن کریم استاد ربیعیان و تفسیر«قصارالسور» حجت الاسلام رضوی مهر به صفحه اینستاگرام این امامزاده به نشانیEmamzadeh5tan@ مراجعه کنند و مابقی کلاسها نیز درفضای اسکای روی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

 

 

مدیر آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان از توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان «ضیافت الهی» به خانواده‌های نیازمند هم اشاره کرد و گفت:مرکز افق آستان مقدس امامزادگان پنج تن(ع) لویزان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به نیازمندان با کمک خیرین(گروه جهادی رهروان عقیله بنی هاشم حوزه حضرت زینب(س)) اقدام به تهیه 130 بسته معیشتی به خانواده های بی بضاعت کرده است.

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: امامزاده پنج تن ع لویزان ضیافت الهی ماه مبارک رمضان آستان مقدس امامزادگان امامزادگان پنج تن ع حضور استاد قرآن کریم حجت الاسلام ویژه برنامه فضای مجازی ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای ۳۵۰ برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، عمار خسروجردی در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی برای تبیین معارف اهل‌بیت (ع) و امتداد این معارف در شهرها و جوامع است.

 وی پیگیری محتوای دهه کرامت را از مأموریت‌های جدی مجموعه آستان قدس رضوی دانست و افزود: نشاط اجتماعی، معرفت افزایی و بسط خدمت کریمانه از زیر محورهایی این شعار است که در برنامه‌های دهه کرامت آستان قدس رضوی دنبال می‌شود.

 مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان مقدس امام رضا علیه‌السلام اجرای 350 برنامه را در دهه کرامت در سراسر کشور مدنظر قرار داده است گفت: مهم‌ترین رویداد آستان قدس که متناسب با جایگاه امام رضا علیه‌السلام است برگزاری دومین کنگره حضرت رضا علیه‌السلام است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالای 50 پیش‌نشست در سراسر کشور برای کنگره حضرت رضا علیه‌السلام برگزار شده و زمینه مشارکت و احیای امر اهل‌بیت (ع) به‌وسیله این رویداد بزرگ مدنظر است.

 خسروجردی رویداد دیگر آستان قدس در دهه کرامت را برگزاری جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در خیابان امام رضا (ع) دانست و تصریح کرد: تا جایی که می‌توانیم به دنبال این هستیم که کیفیت جشن و محتوای فرهنگی آن را ارتقا دهیم تا تبدیل به رویدادی فراگیر در شهر مشهد شود.

 وی خاطرنشان کرد: رویداد دیگر جشن‌های زیر سایه خورشید است که در مناطق مختلف کشور با حضور خادمان آستان مقدس رضوی انجام خواهد شد و در حوزه خدمات اجتماعی در سراسر کشور فعال خواهند بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا