Web Analytics Made Easy - Statcounter

حنیفی با اعلام خبر کسب ۲ گواهی ایزو با همت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج گفت: کسب گواهی ایزو به معنای نظارت استانداردهای مدون بر روی محصوص و میزان اطمینان از مصرف کالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غلامرضا حنیفی» در جمع خبرنگاران از کسب ۲ گواهی ایزو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط موسسه تحقیقات رازی خبر داد و گفت: کسب استانداردهای بین المللی از جمله اهداف استراتژیک این موسسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: کسب گواهی ایزو به معنای نظارت استانداردهای مدون بر روی محصوص و میزان اطمینان از مصرف کالا است. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام موسسه رازی در تولید واکسن کووید ۱۹ بیان کرد: روند فعالیت های مستمر و تحقیقاتی دانشمندان و فعالان عرصه سرم سازی رازی زمینه تحقق کسب این ۲ گواهی نامه ایزو برای این موسسه تحقیقاتی است. 

 

معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی حصارک کرج خاطرنشان کرد: بازخورد و جلب رضایت از مشتری، اثربخشی، میزان قمیت استاندارد، فروش و توزیع به موقع در قالب شبکه حمل و نقل از جمله دلایل دیگر موفقیت موسسه سرم سازی رازی حصارک کرج است. 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه سرم سازی رازی کرج ساخت واکسن کرونا واکسن کرونا موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گواهی ایزو ۲ گواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان