Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون بازرگانی سازمان صمت اصفهان از جذب حدود ۲ هزار و ۱۰۰ تن برنج، ۱۶۰۰ تن شکر و ۲۵۰۰ تن روغن در فروشگاه‌های استان خبر داد و گفت: توزیع تا پایان اتمام آنها وجود دارد و در صورت نیاز دوباره توزیع خواهد شد و نگرانی وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اسماعیل نادری شامگاه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به توزیع کالاها در استان، اظهار داشت: کالاها شامل دو قسمت است که یک قسمت شامل کالاهای مورد نیاز خط تولید مانند شکر و روغن که واحدهای صنفی و تولیدی می‌توانند از طریق اتحادیه‌ها و ادارات صمت شهرستانی مراجعه کنند و مواد مورد نیاز خط تولید خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دسته دیگر شامل کالاهای مختص مصرفی خانوارهاست و نزدیک  به 1400 تن شکر کار سازی شده و در حال بسته‌بندی بسته‌های یک و 3کیلویی است تا بین فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و واحدهای صنفی زیر پوشش زنجیره توزیع مویرگی کارخانجات توزیع شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه نزدیک به 2 هزار و 500 تن روغن خانوار کارسازی شده، گفت: به مرور در حال جذب است و در شهرستان‌ها از طریق مباشران معرفی شده و در مرکز استان در فروشگاه‌های بزرگ وارد محدوده توزیع برای مصرف خانواده‌ها شده است.

هیچ صف خریدی برای کالاهای اساسی در ایام رمضان تشکیل نمی‌شودسایه گرانی بر سفره‌های افطار/ توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در استان فارس به کجا رسید؟ثبت پایین‌ترین نرخ تورم کشور در قم/مردم انتظار کنترل تورم و تامین کالاهای اساسی دارند

وی ادامه داد: حدود 2 هزار و یکصد تن برنج، 1600 تن شکر، 2500 تن روغن جذب شده و تا زمان توزیع کامل آن ادامه دارد و در صورت نیاز باز هم توزیع خواهد شد و هیچ نگرانی از کمبود مایحتاج اساسی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/166/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، دکتر خالد قاسم متخصص دندانپزشکی و عضو موسسه ارتودنسی ایمپرس لندن (Impress) اعتقاد دارد مصرف تنقلات یکی از عوامل اصلی پوسیدگی دندان در بین کودکان و بزرگسالان است. موارد زیر که برای بزرگسالان به عادت تبدیل شده برای سلامت دندان مضر هستند.

چای
چای و قهوه علاوه بر ایجاد لکه روی دندان‌ها باعث فرسایش مینای دندان می‌شوند. وقتی چای با اسانس‌های طعم دهنده نیز همراه باشد این فرسایش بیشتر خواهد شد. بهتر است در هر بار استفاده از چای دندان خود را مسواک بزنید.

شیر جو
شیر جو در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به ویژه برای گیاهخواران یا کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند این شیر توصیه می‌شود. اگرچه شیر جو دوسر ممکن است به طور فعال به دندان‌های شما آسیب نرساند، اما در مقایسه با همتای لبنی خود ممکن است بر سلامت دهان و دندان شما تاثیر داشته باشد.

کیک
پلاک چسبنده روی دندان‌های شما از قند موجود در کیک تغذیه می‌کند و اسیدی ایجاد می‌کند که در نهایت باعث پوسیدگی می‌شود.

میوه‌های خشک
میوه خشک ممکن است برای کسانی که سعی می‌کنند غذاهای سلامی در میان وعده‌ها استفاده کنند، ایده معقولی باشد، ولی در واقع مملو از شکر است. میوه‌های خشک معمولاً برای حفظ تازگی با شکر اشباع می‌شوند و بهتر است به جای این میوه‌های خشک از میوه‌های تازه استفاده کنید.

موز
اگرچه موز حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های متعددی است، اما گلوکز، فروکتوز و ساکارز بالایی دارد. ساکارز، گلوکز و فروکتوز انواع قندهایی هستند که عمدتا در میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. در مقادیر کم موز به نظر می‌رسد مفید باشد، ولی باقیمانده‌های آن در دهان موجب تجریه سریع به قند می‌شود و برای سلامت دندان‌ها مضر است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902681

دیگر خبرها

  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • خواص روغن اسطوخودوس (فیلم)
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)