Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:59:01 GMT

هوای تهران همچنان سالم است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۶۲۸

هوای تهران همچنان سالم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت هوای پایتخت همچنان در شرایط سالم قرار دارد و پیش بینی می‌شود این شرایط طی ۲۴ ساعت آینده نیز ادامه پیدا کند.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در شبانه روز گذشته بر غلظت آلاینده‌های هوای تهران افزود شده اما از شرایط قابل قبول خارج نشده است.

تهران در مقایسه با سال گذشته تعداد روزهای بیشتری را با کیفیت سالم هوا گذرانده اما از تعداد روزهای پاک کاسته شده و این آمار به کمتر از نصف رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5191658 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: هوای سالم وضعیت هوای تهران هوای پاک شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ماه مبارك رمضان واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا ستاد ملی مقابله با کرونا پرونده قضایی سازمان میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

‌به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6096750

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است