Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:08:13 GMT

یک فوریت طرح آیین نامه داخلی شورای شهر تهران تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۸۱۵

یک فوریت طرح آیین نامه داخلی شورای شهر تهران تصویب شد

به گزارش ایرنا اعضای شورای اسلامی شهر تهران روی یکشنبه در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا، یک فوریت طرح آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران را در دستور کار قرار دادند .

«حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: کمیته‌ تنقیح شورای شهر آیین نامه اجرایی را با حذف زوائد به صورت تنقیحی در یک جلد به شورای شهر ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فایل نهایی پیش نویس این طرح نیز از طریق اتوماسیون در اختیار اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

نظری تأکید کرد: این طرح منطبق با تمام قوانین و مقررات بالادستی تهیه شده و صرفاً مقررات موجود در سطح شورای شهر را یکپارچه کرده‌ایم تا از برخی احکام موازی پرهیز شود.

«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در توضیح آیین‌نامه شورای شهر گفت: اولین آیین‌نامه داخلی شورای شهر توسط شورای اول در سال ۸۷ تهیه شد و سپس در سال ۸۴ نیز دولت آیین نامه‌ای را برای شورای شهر تهیه و ابلاغ کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شبهه وجود دارد چرا که شورای شهر ۲ آیین نامه دارد و گاهی موجب می‌شود سازمان بازرسی کل کشور به شورا تذکر دهد.

«احمد مسجدجامعی» عضو دیگر شورا شهر نیز اصلاح آیین نامه را امری ضروری دانست و گفت: از آنجا که آیین نامه ۲۷۰ ماده دارد و کمیته طرح ۲ سال روی آن کار انجام داده است نمی‌توان به صورت سرسری این پروژه را تصویب کرد.

«مجید فراهانی» عضو دیگر شورا نیز با بیان اینکه بعد از پنج دوره شورای شهر هنوز آیین نامه واحدی در شورای شهر تهران تاثیر نشده است،  بر فوریت این طرح تاکید کرد و گفت: با تصویب این آیین‌نامه موجب پایان دادن به اختلاف سلیقه‌ها می‌شود و امر مهمی است.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران را با ۱۸ رای تصویب کردند.

برچسب‌ها آتش سوزی شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ آتش سوزی شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ اخبار کنکور شورای اسلامی شهر تهران آیین نامه داخلی شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده