Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:16:50 GMT

خودکفایی کشور در تولید سامانه‌های جنگ افزاری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۹۶۴

خودکفایی کشور در تولید سامانه‌های جنگ افزاری

ایسنا/اصفهان فرمانده ارشد آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: امروز در ساخت و تولید سامانه های جنگ افزاری به حد بالایی از خودکفایی رسیده ایم که نمونه این آمادگی را در مسابقات ارتش های جهان که ۴ ماه دیگر در اصفهان برگزار می شود، خواهیم دید.

امیر سرتیپ دوم محسن آتش افروز، امروز (یکشنبه-۲۹ فروردین ماه) در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با بیانات ارزشمند خود همواره ارتش را مورد لطف قرار داده اند و رهنمودهای ایشان همواره برای ما سرمشق و نقشه راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پیام های فرمانده معظم کل قوا به مناسبت روز ارتش است که ایشان در این پیام تاکید می کنند «روز ارتش حقیقتا یک عید است و ما را به یاد جانفشانی ها و شهدای عالی قدر ارتش می اندازد».

وی افزود: فرمانده معظم کل قوا در پیام روز گذشته خود خطاب به فرمانده کل ارتش فرمودند «امروز ارتش در صحنه و آماده انجام ماموریت است و این آمادگی را تا سر حد نیاز افزایش دهید و نقش آفرینی کنید.» این پیام مسئولیت های ارتش را دوچندان می کند، چرا که فرماندهان نظامی می دانند هرچقدر توانایی نظامی خوبی داشته باشیم، اما آمادگی رزمی پایین باشد محکوم به شکست هستیم.

فرمانده ارشد آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: به همین دلایل مقام معظم رهبری همواره در پیام های خود خطاب به نیروهای مسلح بر آمادگی رزمی این نیروها تاکید فراوانی دارند. ارتش ایران رکن استقلال کشور است و بر خودکفایی تاکید فراوانی داریم. امروز در تمام سامانه های جنگ افزاری به حد بالایی از خودکفایی رسیده ایم که نمونه این آمادگی را در مسابقات ارتش های جهان که ۴ ماه دیگر در اصفهان برگزار می شود، خواهیم دید.

به گزارش ایسنا، امروز مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. یگان های مختلف ارتش در این مراسم از مقابل جایگاه و تمثال های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند و توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم رژه به شکل موتوری و در داخل مرکز توپخانه ارتش برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز ارتش روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو

دریافت 5 MB کد خبر 849525 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان