Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@10:41:56 GMT

پوشش پلاک؛ بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۱۵۳

پوشش پلاک؛ بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که بیشترین تخلفی که در ایام ساعات منع تردد شبانه رخ می‌دهد مربوط به پوشش پلاک است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی درباره تخلفات شبانه رانندگی در ایام کرونا گفت: بیشترین تخلفات شبانه ما در  ایام محدودیت تردد شبانه کرونایی بر می‌گردد به پوشش پلاک و تخلفاتی که برخی رانندگان برای عبور از دوربین‌ها و محدودیت‌های تردد انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که هم تخلف بوده و هم جرم است و پلیس هم به طور جدی با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: بحث بعدی هم مربوط به سرعت و سبقت به خصوص در حوزه بزرگراه هاست که با توجه به خلوتی معابر ممکن است برخی از رانندگان با سرعت بیش از حد مجاز تردد کنند که پلیس با آن برخورد خواهد کرد.  

حمیدی در مورد مخدوش کردن پلاک و تشخیص پلاک‌های مخدوش نیز گفت: مخدوش کردن پلاک موضوعی است که چه در طول روز و چه در طول ساعات منع تردد شبانه در ساعات خاصی رخ می‌دهد و در همین راستا نیز ما تعداد تیم های خود را در آن مقاطع افزایش داده‌ایم. تیم‌هایی که ویژه و آموزش دیده بوده و از افسران کادر ما تشکیل شده‌اند.  

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این تیم‌ها در ساعات منع تردد شبانه هم حضور داشته و اقدام به شناسایی پلاک‌های مخدوش و برخورد با آن خواهند کرد.  

وی درباره امکان شناسایی این پلاک‌ها نیز گفت: این پلاک‌ها به وسیله دوربین‌ها قابل شناسایی است و علاوه بر آن گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز در معابر حضور داشته و با هرگونه مخدوش کردن پلاک به صورت فیزیکی نیز برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخلف رانندگی پلاک مخدوش تردد شبانه پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسر بچه‌ 3 ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرده به صورت ناگهانی ناپدید شده، از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه مورد نظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه 3 ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!