Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@22:51:10 GMT

شکست«الشرطه» شرط اول صعود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۳۰۷

شکست«الشرطه» شرط اول صعود

پس از توفان سحرگاه استقلال مقابل الاهلی در عربستان حالا همه برای دومین نمایش تیم مجیدی در ACL لحظه شماری می‌کنند.

استقلال نشان داد که جنسش برای صعود از گروه مرگ جور است و مقابل هر تیمی می‌تواند ویران کننده ظاهر شود. استقلال در چارچوب جدید لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۰۳ تا به امروز، در ۱۲ دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و پیروزی پر گل مقابل الاهلی عربستان باعث شد تا استقلال در این مدت بتواند بهترین شروع را در لیگ قهرمانان آسیا برای خود به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرطه البته تیمی قلدر است که فوتبالی از نظر فیزیکی و تاکتیکی شبیه تیم‌های ایرانی بازی می‌کند و این اشتراکات احتمالاً موجب درگیری‌های جذابی به خصوص در میانه میدان خواهد شد. تیم عراقی در بازی اول خود مقابل گران‌ترین تیم رقابت‌ها یعنی الدحیل دو بر صفر شکست خورد تا زخمی و با انگیزه به ایستگاه استقلال برسد.شکست احتمالی در مقابل استقلال کار آن‌ها را برای صعود خیلی سخت می‌کند.

نبرد مرگ و زندگی

الکساندر لیچ سرمربی صربستانی الشرطه از بازیکنانش درخواست کرده تا ضمن استفاده از درس‌های مثبت و منفی که در بازی با الدحیل آموخته‌اند، آن دیدار را فراموش کرده و برای مسابقه با استقلال که دیدار مرگ و زندگی الشرطه برای صعود به دور بعدی محسوب می‌شود، به طور مناسبی آماده شوند.

از سوی دیگر مجیدی برای اینکه دیدار سخت مقابل الدحیل را با آرامش و استرس کمتری برگزار کند باید از الشرطه امتیاز بگیرد تا جایگاه جدولی اش فشار را از روی شاگردانش بردارد. او احتمالاً مقابل حریف عراقی هم با همان ترکیب دیدار اول به میدان برود.

حاضران و غایبان

خبر خوب برای استقلالی‌ها رفع مصدومیت نادری است. بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که نادری مشکل خاصی ندارد و دلیل مصدومیتش ضرب‌خوردگی کوچکی بوده است.  شجاعیان که با مصدومیتی از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم کرده و به همین خاطر دیدار با الاهلی عربستان را نیز از دست داد، به مرز بهبودی رسیده اما هنوز حضورش مقابل الشرطه مشخص نیست. در الشرطه بازیکن برزیلی این تیم غایب بزرگ بازی است. رسانه بغداد تودی در خبری به تمرینات نماینده عراق برای دیدار با استقلال پرداخت و نوشت تمرینات الشرطه برای دیدار با استقلال با حضور تمامی بازیکنان این تیم به‌جز رافائل سیلوا برگزار شد که این بازیکن برزیلی به دلیل آسیب دیدگی شدید و با نظر کادرپزشکی، مقابل تیم ایرانی به میدان نمی‌رود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران