Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد فراهانی بازیگر مشهور کشورمان به روزنامه شرق گفت:نقدهایی که گلسرخی می‌نوشت، با اسم دامون منتشر می‌شد. من یک نقد از ایشان دارم که در آن مدعی است اگر فراهانی مطالعه کند، یکی از بازیگران پرقدرت ایران‌زمین خواهد شد.

توجه من به این نقد آقای گلسرخی بیشتر از خاطراتم با اوست، نه به خاطر اینکه آینده من را پیش‌بینی کرده؛ به‌خاطر اینکه نگاه نقد ایشان را دیگران نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای گلسرخی را تا زمانی که به زندان نیفتاد، مردم و جامعه روشنفکری نمی‌شناخت، چون شخصیت تودار و آرامی بود و بعد از زندان بود که به یک حماسه و اسطوره تبدیل شد. دانشیان هم همین‌طور بود، ما در جریان فیلمی که در شمال به کارگردانی آقای علامه‌زاده می‌ساختیم که بعدا هم توقیف شد، این دوستان را ملاقات کردیم و زمانی بود که درحال طراحی عملیات چریکی بودند. آن‌موقع من جمله کوچکی به گلسرخی گفتم که خسرو حرکت سیاسی‌ بدون جنبش توده‌ای فایده ندارد که زیاد خوشش نیامد و پیشنهاد کاری را که می‌خواستند انجام دهند، نمی‌دانم چه کسی مطرح کرده بود؛ اما این کار از نظر تاکتیک اشکال داشت و تحت تأثیر آمریکای جنوبی بود.

بیشتر بخوانید

بهزاد فراهانی: هنرمندی نیست که شادکام بمیرد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم

وینیسیوس جونیور پاس گل تماشایی تونی کروس در جریان دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را وارد دروازه بایرن مونیخ کرده و سپس از هافبک آلمانی رئال مادرید تشکر کرد.

دانلود (1.1MB)

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • تعظیم وینیسیوس جونیور به تونی کروس به خاطر پاس گل زیبایش مقابل بایرن مونیخ / فیلم
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند